waar zijn al die Fulvias
waar zijn al die Fulvias
Op 23 April aanstaande organiseert het FFF register zijn 4e FFF dag
Op de evenementen kalender van deze site kun je zien dat we naar het spoorwegmusuem gaan en dat voor een dag verbouwen tot automusuem.
Gedurende de hele dag zijn er verder activiteiten.
Dat ziet er allemaal mooi uit, maar mijn vraag is waar zijn al die Fulvia's ?
We hebben onderhand meer Flaminia dan Fulvia inschrijvingen en met meer dan 500 Fulvias in Nederland op kenteken en een kleine 125 in ons register vind ik dat wel gek.
Hoe dan ook je kan nog inschrijven
meer weten? even een mailtje aan lancia.fff@planet .nl voor programma en inschrijfformulier
En je weet, elke Fulvia (Flavia of Flaminia) is welkom
Bert
Op de evenementen kalender van deze site kun je zien dat we naar het spoorwegmusuem gaan en dat voor een dag verbouwen tot automusuem.
Gedurende de hele dag zijn er verder activiteiten.
Dat ziet er allemaal mooi uit, maar mijn vraag is waar zijn al die Fulvia's ?
We hebben onderhand meer Flaminia dan Fulvia inschrijvingen en met meer dan 500 Fulvias in Nederland op kenteken en een kleine 125 in ons register vind ik dat wel gek.
Hoe dan ook je kan nog inschrijven
meer weten? even een mailtje aan lancia.fff@planet .nl voor programma en inschrijfformulier
En je weet, elke Fulvia (Flavia of Flaminia) is welkom
Bert
Re: waar zijn al die Fulvias
Er zijn iig 3 fulvia's bij de 6 uren van Breda die ook op 23 april georganiseerd wordt.
En er staat er eentje nog op stal omdat ik in Zweden zit
Bert,
Ik probeer wel te komen kijen , maar helaas zonder Fulvia.
Gr,
Joop
Ik probeer wel te komen kijen , maar helaas zonder Fulvia.
Gr,
Joop
Met de Lancia Club op zandvoort natuurlijk!! Lekkere planning
Er wacht er een met smart op haar radiateur (die ligt bij Blaak in Heinenoord) en op wat nieuwe kabeltjes en lampen. Vervolgens moet ze eerst naar de veearts voor een nieuw bewijs van inenting.
Peter,
Dat ligt toch wat moeilijker, want je kunt alleen datgene plannen wat je in de hand hebt
Wij zijn vorig jaar October rond gekomen met het Spoorwegmuseum een en ander in overleg met de LanciaClub.
In Januari kondigt het circuit Zandvoort haar circuitdagen voor 2006 af, en die houden echt geen rekening met Lancia Club of FFF register.
Vervolgens kan de Lancia Club moeilijk al die Deltarijders teleurstellen, gevolg, helft bestuur in Utrecht andere helft op Zandvoort.
Maar dan nog: Ruim meer dan 500 Fulvias in dit land 3 in Breda, 7 op Zandvoort (we houden wel contact hoor!) en pakweg 15 in Utrecht.
Blijven er toch zo'n 475 op stal op 23 April.
Bert
Dat ligt toch wat moeilijker, want je kunt alleen datgene plannen wat je in de hand hebt
Wij zijn vorig jaar October rond gekomen met het Spoorwegmuseum een en ander in overleg met de LanciaClub.
In Januari kondigt het circuit Zandvoort haar circuitdagen voor 2006 af, en die houden echt geen rekening met Lancia Club of FFF register.
Vervolgens kan de Lancia Club moeilijk al die Deltarijders teleurstellen, gevolg, helft bestuur in Utrecht andere helft op Zandvoort.
Maar dan nog: Ruim meer dan 500 Fulvias in dit land 3 in Breda, 7 op Zandvoort (we houden wel contact hoor!) en pakweg 15 in Utrecht.
Blijven er toch zo'n 475 op stal op 23 April.
Bert
Ik hoor juist dat een vriendinnetje sinds 5 dagen bij de gemeente Utrecht verantwoordelijk is voor de toeristische zaken zoals het Spoorwegmuseum. Ze zou ook komen! Dan kan ik niet wegblijven.
Maar alsjeblieft geen inschrijf- of andere formulieren. Ik krijg bij het zien van een formulier een aanval van epilepsie.
Huib
Maar alsjeblieft geen inschrijf- of andere formulieren. Ik krijg bij het zien van een formulier een aanval van epilepsie.
Huib