stuur loshalen
Re: stuur loshalen
Ik heb de partsmanual er op nageslagen maar deze geeft alleen de tweespaaks weer waarop de ring geschroefd zit.
Verder is er alleen een view van het standaard type.
Het werkplaats boek omschrijft alleen stuur loshalen. Daar kom ik niet echt verder mee,
Als er nog andere manuals/boeken zijn hoor ik het graag.
Groet,
Lucas Agema
Verder is er alleen een view van het standaard type.
Het werkplaats boek omschrijft alleen stuur loshalen. Daar kom ik niet echt verder mee,
Als er nog andere manuals/boeken zijn hoor ik het graag.
Groet,
Lucas Agema
Oh.
Vreemd dat je neef Lucas Geheniau het niet meer weet.
De laatste keren dat ik zo'n driespakig Flavia stuur er af moest halen kwam heel toevallig Lucas langs en die had die ring er in drie tellen af. Vandaar dat het al weer heel lang geleden is dat ik het er zelf heb afgehaald
Vreemd dat je neef Lucas Geheniau het niet meer weet.
De laatste keren dat ik zo'n driespakig Flavia stuur er af moest halen kwam heel toevallig Lucas langs en die had die ring er in drie tellen af. Vandaar dat het al weer heel lang geleden is dat ik het er zelf heb afgehaald
Dank aan een ieder, de ring is los.
En voor future reference. Het is inderdaad een bus over een borgveer. Domweg hard trekken en de veren en ringen springen je vanzelf om de oren.
De borgveer zit helemaal opgesloten tussen het stuur en de crome ring. Je kan er niets tussenkrijgen om de borgveer wat in te drukken. Meer kracht is de enige oplossing. De opbouw van het stuur ziet er verder uit zoals de tweespaaks versie.
Groeten,
Lucas Agema
En voor future reference. Het is inderdaad een bus over een borgveer. Domweg hard trekken en de veren en ringen springen je vanzelf om de oren.
De borgveer zit helemaal opgesloten tussen het stuur en de crome ring. Je kan er niets tussenkrijgen om de borgveer wat in te drukken. Meer kracht is de enige oplossing. De opbouw van het stuur ziet er verder uit zoals de tweespaaks versie.
Groeten,
Lucas Agema
Dan zijn er ook driespaaks sturen met schroefdraad.....................................................................