Nu ik er nog wat over heb nagedacht, denk ik dat het misschien toch wel mogelijk is dat het door afkoelen is gekomen als tenminste de ontluchtslang heeft dicht gezeten. Met pech zuigt die misschien wel zichzelf dicht.
Als er fase verandering (overgang van damp naar vloeistof bijv.) ook nog eens bij kwam dan zijn de krachten werkelijk enorm. De waterthermostaat werkt op het principe van fase verandering. De kracht is werkelijk niet tegen te houden (bij wijs van spreken dan).
Benzinetank perikelen
Re: Benzinetank perikelen
Niks met jou te maken, toch, Huib??
Schietpartij in Breda
Uitgegeven: 13 maart 2006 18:06
BREDA - Door een schietpartij in de Oranjeboomstraat in Breda zijn maandag "vermoedelijk" drie slachtoffers gevallen. Dat maakte de politie van Midden- en West-Brabant bekend.
Informatie over de toedracht en de toestand van de slachtoffers ontbreekt nog.
bron: www.nu.nl
Schietpartij in Breda
Uitgegeven: 13 maart 2006 18:06
BREDA - Door een schietpartij in de Oranjeboomstraat in Breda zijn maandag "vermoedelijk" drie slachtoffers gevallen. Dat maakte de politie van Midden- en West-Brabant bekend.
Informatie over de toedracht en de toestand van de slachtoffers ontbreekt nog.
bron: www.nu.nl
Re: Benzinetank perikelen
Beetje geroutineerd slachtoffer heeft ze beide.
Vandaag koepeke maar weer eens grote beurt gegeven. Ik zag dat ik er al 10.000km over zat. In een Fulvia gaan de km's ongemerkt voorbij. Uitlaat #4 zat op 0,0 speling! Mooi op tijd hoop ik dan maar. Voor het zeker toch maar een reserve motortje in elkaar zetten. Er zit trouwens al jaren een flinke deuk in de tank. Nooit last van gehad en er gaat nog gewoon 38 liter in
Vandaag koepeke maar weer eens grote beurt gegeven. Ik zag dat ik er al 10.000km over zat. In een Fulvia gaan de km's ongemerkt voorbij. Uitlaat #4 zat op 0,0 speling! Mooi op tijd hoop ik dan maar. Voor het zeker toch maar een reserve motortje in elkaar zetten. Er zit trouwens al jaren een flinke deuk in de tank. Nooit last van gehad en er gaat nog gewoon 38 liter in