even uw aandacht
29' antwerp classic salon op 3/4/5 maart
vrijdag:12-21u,zat en zon:09-18u
antwerp expo(bouwcentrum)
jan van rijswijcklaan(af en oprit vlakbij)
classic salon
Re: classic salon
Ik ben gisteren naar motorshow in Genève geweest en ga vandaag beetje uitrusten 

Ben er vandaag geweest en het was erg leuk en gezellig (Frank) en we hebben 1 Fulvia
Coupe Monte Carlo versie gespot deze was van Walter deze stond op de stand van CRRT,
waar we een leuk gesprek mee haden.
Gr,
Joop
Coupe Monte Carlo versie gespot deze was van Walter deze stond op de stand van CRRT,
waar we een leuk gesprek mee haden.
Gr,
Joop
Ik heb nog een leuk Fulvia modelletje van Politoys kunnen scoren... Voor weining uiteraard!
Was vrijdag in het begin al...
Was vrijdag in het begin al...
Vond het wel aardig maar ben teveel verwend door de beurzen in Brussel, Maastricht en straks begin april weer in Essen (D) om echt enthousiast te worden. Door die %@(!%#& bewegwijzeringen kwam ik sowieso alweer bijna in Brussel terecht. Jaja, zal best ook een beetje aan mij gelegen hebben maar in Belgistan rij ik ALTIJD wel ergens verkeerd...

Maar Peter dan Duitsland met zijn bewegwijzering dat vindt ik ........maar je hebt wel gelijk Essen
en ook Parijs zijn hele mooie beurzen. Ben in het begin en keer in Maastricht geweest vond het ook
een beurs met hele van hoge kwaliteit.
Gr,
Joop
en ook Parijs zijn hele mooie beurzen. Ben in het begin en keer in Maastricht geweest vond het ook
een beurs met hele van hoge kwaliteit.
Gr,
Joop