Aantal Fulvia's in Nederland
Aantal Fulvia's in Nederland
Hallo,
Ik vroeg me laatst eens af, hoeveel Fulvia's er eigenlijk nog in Nederland rondrijden?
Elke Fulvia die ik tegen kom, zet ik op foto, maar is hier ook lijst van, welk jaartal ze zijn, welk type enz.?
Ik weet wel dat er een register is, maar dit is denk ik niet openbaar...???
Groeten Ard
Ik vroeg me laatst eens af, hoeveel Fulvia's er eigenlijk nog in Nederland rondrijden?
Elke Fulvia die ik tegen kom, zet ik op foto, maar is hier ook lijst van, welk jaartal ze zijn, welk type enz.?
Ik weet wel dat er een register is, maar dit is denk ik niet openbaar...???
Groeten Ard
Re: Aantal Fulvia's in Nederland
een tijd geleden ben ik nog een witte fulvia tegen gekomen, ik dacht in de buurt van Breda op de snelweg. Deze persoon reed er lekker mee door en wij reden achter hem in een witte Citroen DS.
Kenteken AE-97-78 misschien iemand van hier?
Ik heb nog een leuke foto voor je klaar liggen!
Groeten Ard
Kenteken AE-97-78 misschien iemand van hier?
Ik heb nog een leuke foto voor je klaar liggen!
Groeten Ard
Registers zijn natuurlijk nooit compleet, niet iedereen is LCN-lid of staat in het FFF-register. Ik heb een ledenlijst van de LCN thuis waar ik de Fulvia's op zou kunnen tellen! Dan heb je denk ik wel de helft tot drie vijfde deel o.i.d. van het totaal.
Ard
Heb je eigen fulvia al aangemeld bij het register? je hoeft geen lcn lid te zijn om je in te laten schrijven,zie hiervoor op de website van de lcn.
Ik weet dat er een aantal eigenaren geen belang bij of geen zin in hebben om zich aan te melden ook omdat het vaak om restauratie projecten gaat of auto`s die bij bedrijven te koop staan.
Mede hierdoor wordt een register van wat voor type auto ook nooit compleet.
Naar ik weet staat nog niet de helf van de in nederland aanwezige fulvia`s in het register.
Dus ik zou zeggen !! Nog niet gedaan ,meld je aan.
Gr Koos
Heb je eigen fulvia al aangemeld bij het register? je hoeft geen lcn lid te zijn om je in te laten schrijven,zie hiervoor op de website van de lcn.
Ik weet dat er een aantal eigenaren geen belang bij of geen zin in hebben om zich aan te melden ook omdat het vaak om restauratie projecten gaat of auto`s die bij bedrijven te koop staan.
Mede hierdoor wordt een register van wat voor type auto ook nooit compleet.
Naar ik weet staat nog niet de helf van de in nederland aanwezige fulvia`s in het register.
Dus ik zou zeggen !! Nog niet gedaan ,meld je aan.
Gr Koos
kan de RDW niet aangeven hoeveel Fulvia's er zijn, ze hoeven de eigenaren toch niet prijs te geven ?
Ik denk dat dit voor de RDW iets te moeilijk is, omdat
A ze daar niet zo heel veel kunnen en
B er misschien wel tien varianten van de manier waarop de naam op het kenteken staat zijn. Dat geeft in een bureaucratie meestal problemen.
A ze daar niet zo heel veel kunnen en
B er misschien wel tien varianten van de manier waarop de naam op het kenteken staat zijn. Dat geeft in een bureaucratie meestal problemen.
Het is meer Rijksdienst Weg met het Verkeer dan Rijksdienst wegverkeer
Stuur mij die foto eens. Misschien dat ik kan zien wie het is.
Ik denk trouwens wel dat er nu meer Fulvia's rijden in NL dan 30 jaar geleden.
Ik denk trouwens wel dat er nu meer Fulvia's rijden in NL dan 30 jaar geleden.
Yes, aangemeld bij het register heb ik gedaan.
Ik vind gewoon dat elke auto vastgelegd moet worden.
Maar Huib, de foto is niet digitaal gemaakt, gewoon lekker met een echt, normaal fototoestel vanachter de voorruit genomen.
Aangezien ik geen scanner heb valt dit nu nog niet over te mailen. Misschien dat dit later nog eens gaat gebeuren...
Ard
Ik vind gewoon dat elke auto vastgelegd moet worden.
Maar Huib, de foto is niet digitaal gemaakt, gewoon lekker met een echt, normaal fototoestel vanachter de voorruit genomen.
Aangezien ik geen scanner heb valt dit nu nog niet over te mailen. Misschien dat dit later nog eens gaat gebeuren...
Ard
Ard,
Dat was ik dus reeds, zal afgelopen juni geweest zijn, kwam bij Huib vandaan, tevens aardbeitjes gehaald. Attent dat je een foto hebt gemaakt, KLPD heeft dat ook al eens gedaan toen ik echt zwaar te hard reed. Vind het wel leuk als je hem opstuurt, bel me ff (06-27252402)
Hans
Dat was ik dus reeds, zal afgelopen juni geweest zijn, kwam bij Huib vandaan, tevens aardbeitjes gehaald. Attent dat je een foto hebt gemaakt, KLPD heeft dat ook al eens gedaan toen ik echt zwaar te hard reed. Vind het wel leuk als je hem opstuurt, bel me ff (06-27252402)
Hans