Ik heb een adresje voor een zeer beperkt aantal Bridgestone banden in de serie 1 Fulvia Coupe-maat. Vrijwel onmogelijk nog aan te komen. Ik heb er zelf net een stel onder laten meppen en ze rijden uitstekend. Ik heb zelf slechte ervaringen gehad met hoogteslagen in Firestone F560's in deze maat, en was graag bereid een paar tientjes per stuk meer te betalen voor een -inmiddels toch wel- echt premium-merk.
Je moet er wel een flink eind de Flevopolder voor inrijden trouwens. "Mijn" bandenboertje kan, voor wie het eerst maalt, nog twee complete sets van 5 stuks leveren (d.d. 22-01-05). Prijs rond E75,- per stuk incl. montage en balanceren. Serieuze gegadigden kunnen me mailen voor zijn adres en tel. nummer.
145/80R14 banden!
Re: 145/80R14 banden!
Via het FFF register kun je de banden voor € 53 per stuk krijgen, inclusief BTW en verwijderingsbijdrage, maar die prijs is wel exclusief montage.
De bandenfirma waar wij contact mee hebben deed eigenlijk niet moeilijk over die Bridgestones
Monteren kunnen ze ook, je moet dan dacht ik naar Zeist.
Binnenkort komt er een e- mailing van het register met banden voor bijna alle F's
Het geheel wordt gecoordineerd door Hans van de Pol
Bert
De bandenfirma waar wij contact mee hebben deed eigenlijk niet moeilijk over die Bridgestones
Monteren kunnen ze ook, je moet dan dacht ik naar Zeist.
Binnenkort komt er een e- mailing van het register met banden voor bijna alle F's
Het geheel wordt gecoordineerd door Hans van de Pol
Bert
Re: 145/80R14 banden!
De vraag is natuurlijk hoeveel voorraad ze feitelijk nog hebben. Bandengroothandelaren doen vaak erg optimistisch over verkrijgbaarheid - en soms is dan opeens de koek op. Was met de Firestones ook zo. In elk geval ben ik dus E7,- per band duurder uit geweest (E70,- per stuk ex E5,- montage maar die kreeg ik kado en anderen wellicht ook wel). Pech maar niet dramatisch - en je komt nog 's ergens!
Heb naderhand dieverse internetsites gevonden die de B381 Ecopia aanbieden - maar nogmaals; check eerst of ze echt voorradig zijn. Bij mijn adres had ik daar in elk geval zekerheid over.
Heb naderhand dieverse internetsites gevonden die de B381 Ecopia aanbieden - maar nogmaals; check eerst of ze echt voorradig zijn. Bij mijn adres had ik daar in elk geval zekerheid over.