je kunt als je de benzinedop iets verplaatst, achter het klepje van de tank heel makkelijk de vuldop verbergen.
Zitten ze gewoon naast elkaar, gaat prima!
gr,
Ramon
Gelaagde voorruit ?
Re: Fulvia's op gas
Walter kun je mij vertellen wat voor merk verdamper er is ingebouwd in de fulvia van je vader?
Gr Koos
Gr Koos
Koos,
Ik heb gisteren in donker gekeken. De verdamper zit linksvoor voor de wielkast gebouwd en dus vrijwel onzichtbaar. Bovenop staat een aanduiding met AExxxxxxx waar de x voor getallen staat. Ik zal met oud en nieuw met spiegeltjes kijken voor het volledige merk en type.
Walter
Ik heb gisteren in donker gekeken. De verdamper zit linksvoor voor de wielkast gebouwd en dus vrijwel onzichtbaar. Bovenop staat een aanduiding met AExxxxxxx waar de x voor getallen staat. Ik zal met oud en nieuw met spiegeltjes kijken voor het volledige merk en type.
Walter
Ik kan ook niet direkt kijken ,maar weet wel dat ze er een voor een "americaan" in hebben gezet.
Is geschikt voor vermogens tot 150KW (mede ook om de doorstroming op hogere snelheden bij te kunnen houden)
Is geschikt voor vermogens tot 150KW (mede ook om de doorstroming op hogere snelheden bij te kunnen houden)
foto volgt nog hoor, Walter
(als Koos z'n camera niet had laten vallen)
(als Koos z'n camera niet had laten vallen)
Ramon,
Ik hoop dat de familie kiekjes in dit jaargetijde niet in de sneeuw zijn gevallen. Ik zie ze wel,
Walter
Ik hoop dat de familie kiekjes in dit jaargetijde niet in de sneeuw zijn gevallen. Ik zie ze wel,
Walter