Fulvia berlina

Electronische ontsteking
CD's met documentatie voor: Fulvia Flavia Flaminia
Arjan

Re: Fulvia berlina

Unread post by Arjan »

...It's a small world...!
en desondanks is die wereld groot genoeg om een uitgebreide proefrit te kunnen maken blijkbaar...
Wij zien elkaar ongetwijfeld Zondag weer! D.V.!

Elk merk of type heeft zo z'n bijzonderheden... Blijf vooral DROMEN van een E-type...!
Want zoals een een oud, calvinistisch Nederlands spreekwoord zegt:
"het bezit van de zaak, is het einde van het vermaak""
Lancia uitgezonderd natuurlijk....
Berry van Boxel

Unread post by Berry van Boxel »

Een E-type? Tsja, ieder zijn smaak en budget. Voor mij is een berlina een mooie kans om toch dat Lancia-gevoel te krijgen voor een relatief kleine beurs. Tuurlijk, een coupe zal een breder publiek aanspreken maar het mooie van een berlina is dat ie vierkant is van een afstand en van dichtbij toch zijn ronde vormen heeft. Het is een vorm die je gaat waarderen. Ik vind persoonlijk een Guilia veel gedateerder en barokker overkomen. En welke sedan heeft nu zulke mooie techniek onder de kap? In dezelfde prijsklasse weliswaar!

Wat betreft vriendin: die had het ding allang bij het vuil gezet. Maar dat is toch ook een deel van het klassiekergevoel! Om tegen beter weten in een auto te rijden waar je in ieder geval een goed gevoel bij krijgt? Waarvan misschien jij alleen weet wat het in potentie zou kunnen zijn of worden? Dat gevoel alleen al rechtvaardigt voor mij het behouden van deze auto! En misschien duurt het nog 10 jaar voordat deze APK-waardig is, maar ik weet voor mezelf dat deze auto ooit weer rijdt!
Huib Geurink

Unread post by Huib Geurink »

In de een draag je een hoed. In de ander een pet.
koos

Unread post by koos »

de E types bestaan uiteen heleboel doos construkties dit werd van kaal plaatwerk gemaakt en nooit enig bescherming toegepast als het niet uitkwam lagen ze gewoon buiten te wachten voor de grondverf er op kwam
Gr Koos
Joop

Unread post by Joop »

Mooi gesproken Barry....en ik geef je gelijk voor wat betreft de Guilia de Fulvia is veel eleganter en kwa
techniek ook....

Ik hoop graag eens te komen kijken naar je verrichtingen

Groeten,
Joop
Post Reply

Return to “NL85 Fulvia, Flavia, Flaminia, Stratos”