race tegen de tijd

Electronische ontsteking
CD's met documentatie voor: Fulvia Flavia Flaminia
giorgio cazzato

race tegen de tijd

Unread post by giorgio cazzato »

Hoe is mogelijk dat en stomme draad die los is door mij vergeiten mijn anstande zondag kan verpesten.

Toch is gebuurt de alternator is kappot.

Nu heb ik entje uit Spanie laten sturen en is te hopen dat ik tot zondag dat kan monteren van anders moet ik zonder alternator rijden naar Zandvoort, en dat is niet leuk.

Het probleem is niet de alternator te vinden maar te laten passen, dat is het grootste challenge, vant is niet de standard alternator maar een die grooter is.

Sorry ik moest mijn veraal kwijt.

P.S. Peter bedankt voor jouw anbot om de accu te ruilen in het gevaal dat nodig is.

Tot Zondag hoop ik.

Giorgio
Ramon veelo

Re: race tegen de tijd

Unread post by Ramon veelo »

hopen dat het lukt en veel succes.. want hij hoort er wel bij natuurlijk!!

Ramon Veelo
Peter de Wit

Unread post by Peter de Wit »

Giorgio, Ik ben trouwens ook met een aanhanger op Zandvoort. Kan je altijd een lift naar huis geven!
Zie je zondag!
giorgio cazzato

Unread post by giorgio cazzato »

Dat is niet te hopen, maar bedankt
koos

Unread post by koos »

Is het niet mogelijk om een standaard altenator te monteren zo overdag heb je niet zoveel stroom nodig .
Gr Koos
william

Unread post by william »

Giorgio,
Als jou alternator een groter type is van een Flavia 2000I.E. heb ik nog een gereviseerde liggen...
Civediamo,
William.
PS Ik moet op mijn HF1200 nog de versnellingsbak en het subframe plaatsen. Mijn Dynamo is ook kapot en de hoofdremcylinder lekt. Ik probeer wel uit alle macht er Zondag te zijn.
Arno Elert

Unread post by Arno Elert »

Klinkt allemaal heel leuk, mijn Radiateur lekt aan alle kanten en heb alle slangen gecontroleerd en alle verdachten slangenklemmen reeds vervangen…….
Liefde voor Fulvia’s wordt wel erg op de proef gesteld….
Peter de Wit

Unread post by Peter de Wit »

Lekker he, op het laatste moment klussen! Motorsteun was afgebroken, radiator lek gereden, mijn 8x13 velgen zijn nog niet klaar en er ligt nog een wielkastverbreder af. Maar: gisteren wel weer voor het eerst gereden sinds juli. Ben er dus bij zondag.

Arno, knap dat jij die slangenklemmen kunt vervangen. Moet je een slangenmens voor zijn! Wat een rotplekken. Als je radiator echt lek is, kan ik hem vanavond in Leiden meenemen en is ie vrijdag gerepareerd. Ik mail je even.

William, ik heb nog wel een S1 dynamo liggen. Je kan in mijn loods, dus is op te halen. Nooit getest trouwens.
Joop

Unread post by Joop »

Ben wel erg benieuwd naar al die Fulvia's as zondag...helaas rijdt ik mee en staat de
Fulvia stil te weenen in de schuur dat ze haar zusjes niet kan ontmoeten.....die verrekte apk
gooit te veel roet in het eten....

Joop
Carlo

Unread post by Carlo »

KOP OP JOOP!

Trek de stoute schoenen aan, APK of niet, het schijnt goed weer te worden zondag en Zandvoort is te doen. Kans dat je staande wordt gehouden door een diender is relatief klein zo vroeg op de ochtend.

of heb je de auto laten schorsen?

Sterkte
Carlo
Post Reply

Return to “NL85 Fulvia, Flavia, Flaminia, Stratos”