Een gewaardeerde toeschouwer filmde ons bergopwaarts in dit korte filmpje:
Link
1600 uphill
Re: 1600 uphill
Schitterend ! Zou Giorgio nog originale uitladen in de aanbieding hebben? Neem ik er ook eentje van hem af ........
Groet,
Marco
Groet,
Marco
Is inderdaad wel goede reclame voor hem (waarschijnlijk voor sommigen juist niet vanwege de herrie).
Nadeel van de herrie is wel dat je met ingetrapte koppeling en zo langzaam mogelijk door de Franse dorpjes gaat. Han vertelde me halverwege dat je in Frankrijk 60 MAG in een dorp. Niet op ingegaan, keurig met 40 door de dorpjes. Wat je hier ziet is eigenlijk not done. Aan de dorpsrand vol op het gas.
Vorig jaar, trouwens, reden we beiden met oordoppen. Dit jaar een stillere einddemper en een airbox over de 45-ers. Dat laatste scheelt enorm. Er kwam even veel herrie uit de inlaat als de uitlaat. Dit is opgelost.
Zou zo'n uitlaatje maar doen...
Nadeel van de herrie is wel dat je met ingetrapte koppeling en zo langzaam mogelijk door de Franse dorpjes gaat. Han vertelde me halverwege dat je in Frankrijk 60 MAG in een dorp. Niet op ingegaan, keurig met 40 door de dorpjes. Wat je hier ziet is eigenlijk not done. Aan de dorpsrand vol op het gas.
Vorig jaar, trouwens, reden we beiden met oordoppen. Dit jaar een stillere einddemper en een airbox over de 45-ers. Dat laatste scheelt enorm. Er kwam even veel herrie uit de inlaat als de uitlaat. Dit is opgelost.
Zou zo'n uitlaatje maar doen...
Na het Engelen gezang, hoor je de Vogeltjes het overnemen, maar is dat nou ook het Alfatje wat je daarna hoort wegrijden wanneer de Steven Spielburg, de Lens Cover netjes heeft teruggeplaatst. …want deze Klinkt ook best wel goed..!!