Lekker nat geworden op de FFF-dag?
Ik moest werken, het hele weekend. !&@$# Bovendien had ik Emeralda waarschijnlijk toch niet de regen ingestuurd...
In plaats van de FFF-dag heb ik mijn resterende weekend-uren besteed aan het in de vloeibare was kwasten van de achteras, en het ontdekken dat mijn achterste uitlaatophangrubber doormidden was. Ik hoorde ook al regelmatig * PING * bij verkeersdrempels. Drie stevige tie-raps doen nu hun werk, maar weet iemand of dit onderdeel een beetje verkrijgbaar is? Bij MW kreeg ik desgevraagd wel een nieuwe rubber een paar maanden terug (besteld uit voorzorg, voor in de kofferbak), maar da's de rubber VOOR de achteras. Die zag er nu nog gezond uit trouwens. De rubber ACHTER de achteras is nu doormidden. Of heeft iemand er nog eentje liggen?
Lekker hoor trouwens, eindelijk een eigen garage aan huis...
En?
Re: En?
Regen viel hardstikke mee. Veel druppels kwamen terecht op de kartonnen platen welke door de organisatie onder alle auto's werd gelegd, maar ja, die waren daar dan ook voor bedoeld........
Veel meer druppels kwamen in mijn maag terecht, was eigenlijk ook niet verkeerd.
Hoop mooie wagens gezien, en voor mij zeker zo belangrijk: ik kon nu opeens gezichten bij al die namen van dit forum plaatsen. Leuk hoor!
Voor herhaling vatbaar!
Groet,
Marco
Veel meer druppels kwamen in mijn maag terecht, was eigenlijk ook niet verkeerd.
Hoop mooie wagens gezien, en voor mij zeker zo belangrijk: ik kon nu opeens gezichten bij al die namen van dit forum plaatsen. Leuk hoor!
Voor herhaling vatbaar!
Groet,
Marco
Nou ja, toch wat gemist dus... Maar ik kon ook gewoon niet helaas. Huib, ik vond toch echt twee verschillende rubbers-modellen. Hoe dan ook, ik rij nog wel eens langs. De Renault loopt ook al twee APK's lang probleemloos met tie-raps rond de uitlaat dus dit zal ook wel even heel blijven zolang.
Zeg Peter, ik reed laatst over de Gordelweg en zag een mooie groene Rallye over de rotonde afslaan naar de Rodenrijsestraat. Ik heb nog even achter je gezeten en ik zei nog tegen mijn maat: zijn uitlaat zwabbert een beetje...
De mijne is een Rosso York serie 3, met nogal veel 'patina'...
De mijne is een Rosso York serie 3, met nogal veel 'patina'...