verpieterende Fulvia S1 coupe in Delft
verpieterende Fulvia S1 coupe in Delft
Hallo,
Kent iemand de verpieterende Fulvia S1 coupe Rallye 1,3 S die in Delft staat? Ze is bordeaux-rood met hier en daar wat bruine vlekken en ook de vernislaag begint langzaam los te laten en geschoeid op Still-Auto velgen (ook zwaar geoxideerd). Ze stond altijd fier overeind maar staat inmiddels al enkele weken op een lekke rechtervoorband en ook de andere banden beginnen zacht te worden.
S2's die langzaam worden afgereden zie ik wel eens vaker maar dit is de eerst S1
Jorn
Kent iemand de verpieterende Fulvia S1 coupe Rallye 1,3 S die in Delft staat? Ze is bordeaux-rood met hier en daar wat bruine vlekken en ook de vernislaag begint langzaam los te laten en geschoeid op Still-Auto velgen (ook zwaar geoxideerd). Ze stond altijd fier overeind maar staat inmiddels al enkele weken op een lekke rechtervoorband en ook de andere banden beginnen zacht te worden.
S2's die langzaam worden afgereden zie ik wel eens vaker maar dit is de eerst S1
Jorn
Re: verpieterende Fulvia S1 coupe in Delft
Jorn jongen, direct actie ondernemen!
Denk om ons erfgoed, zo'n Italiaanse schone hoort toch niet op zo'n manier
aan haar einde te komen?
Find the Bastard!
Succes
Carlo
Denk om ons erfgoed, zo'n Italiaanse schone hoort toch niet op zo'n manier
aan haar einde te komen?
Find the Bastard!
Succes
Carlo
Jorn, Ik heb 7 jaar in delft gezeten en daar is mijn auto hobby begonnen. De gemeente heeft wel eens een auto voor me "opgeruimd" (een oude 02). Samen met 10 andere "old timers" stonden ze vertikaal in afvalcontainers. Ik heb ook wel eens gezien dat ze een complete parkeerplaats ontdeden van wat minder goed onderhouden auto's.
Die fulvia van jou daar zou ook dit lot beschoren kunnen zijn. Probeer de eigenaar te achterhalen via kenteken en doe een bod. Waarschijnlijk van een student.
Gr. Peter
Die fulvia van jou daar zou ook dit lot beschoren kunnen zijn. Probeer de eigenaar te achterhalen via kenteken en doe een bod. Waarschijnlijk van een student.
Gr. Peter
De auto lijkt me te slecht om te 'redden': op het oog flink plamuur oa in de deuren en rechtsvoor in de paravan en scheuren bij de raamstijl rechts (verrotte subframeophangpunten?) en ziet er nogal afgeleefd uit alhoewel de bodem wel hard lijkt.
Wel zit er nog een geldige parkeervergunning op - via de nieuwe rdw kenteken-check blijkt ze in 1970 op kenteken gezet te zijn en in 2001 in Nederland ingevoerd te zijn (en nadien geen overschrijvingen waardoor ik eigenlijk denk dat de auto niet van een student was, de auto zal in 2001 nog best wat geld gekost hebben).
De gele 'safari' kenteken ??-MS-?? die lange tijd te koop stond, rijdt nog in Delft rond maar ik vrees gezien de scheuretjes bovenin de voorspatborden ook niet meer voor lang.
Jorn
Wel zit er nog een geldige parkeervergunning op - via de nieuwe rdw kenteken-check blijkt ze in 1970 op kenteken gezet te zijn en in 2001 in Nederland ingevoerd te zijn (en nadien geen overschrijvingen waardoor ik eigenlijk denk dat de auto niet van een student was, de auto zal in 2001 nog best wat geld gekost hebben).
De gele 'safari' kenteken ??-MS-?? die lange tijd te koop stond, rijdt nog in Delft rond maar ik vrees gezien de scheuretjes bovenin de voorspatborden ook niet meer voor lang.
Jorn
Jorn,
Ik sluit mij aan bij Peter en bevestig dat ze in Delft een speciale task force (ja je moet ze serieus nemen) hebben om niet gekeurde automobielen op te sporen. In ons geval kregen we destijds, EEN dag nadat we onze wagen (die alleen een startprobleempje had) in Delft hadden geparkeerd, een keus: of boete betalen en binnen 3 dagen keuren, of afstand doen van de auto (en dan komt 1 dag later een vrachtwagen langs van een sloopbedrijf die de vergunning voor dat jaar heeft gekocht om exclusief alle door de politie opgesnuffelde wagens te mogen komen ophalen) en is je auto weg.
Je moet die gasten dus voor zijn in het vinden van de eigenaar. Vraag wat hij ervoor wil, en zet dan weer hier een posting om te schatten wat voor restwaarde er nou in zit. Die Auto-stil velgen bij voorbeeld wil ik graag overnemen (1, 2, 4 of 5 stuks, afhankelijk van staat).
succes!
Thomas
Ik sluit mij aan bij Peter en bevestig dat ze in Delft een speciale task force (ja je moet ze serieus nemen) hebben om niet gekeurde automobielen op te sporen. In ons geval kregen we destijds, EEN dag nadat we onze wagen (die alleen een startprobleempje had) in Delft hadden geparkeerd, een keus: of boete betalen en binnen 3 dagen keuren, of afstand doen van de auto (en dan komt 1 dag later een vrachtwagen langs van een sloopbedrijf die de vergunning voor dat jaar heeft gekocht om exclusief alle door de politie opgesnuffelde wagens te mogen komen ophalen) en is je auto weg.
Je moet die gasten dus voor zijn in het vinden van de eigenaar. Vraag wat hij ervoor wil, en zet dan weer hier een posting om te schatten wat voor restwaarde er nou in zit. Die Auto-stil velgen bij voorbeeld wil ik graag overnemen (1, 2, 4 of 5 stuks, afhankelijk van staat).
succes!
Thomas
Wat is dat toch daar in Delft? Mensen, zorg voor je auto! zeker als het een Fulvia is, student of niet.
Oh Help, je mag niet zomaar het kenteken bestand inkijken of je moet Oom agent zijn of een deurwaarder, en ik heb ze allebei niet in mijn directe vriendenkring. Maar goed aangezien er al bijna een openbare veiling hier op het Forum aan de gang is, en er een eersten intentie verklaring voor de overname van de Auto-stil velgen al is gemaakt. (hoe zien die er eigenlijk Uit,,?? ) Moet er inderdaad iets verzonnen worden en de eigenaar opsporen en voor een “tribunaal” slepen bijvoorbeeld, we kunnen de zelfde tactiek te gebruiken en hem de mogelijkheid geven om tegen een zacht prijsje zijn auto van de hand te doen.
Jorn, ik heb de brief al klaar staan dat ik schade heb gereden bij deze beste man en graag deze schade zou willen vergoeden, en het verzoek aan de politie om mij in contact te brengen met deze beste persoon zodat ik het kan afhandelen………. Moet alleen nog even de plek van de aanrijding weten… als je me die zou kunnen doorgeven erg graag……Mail adres staat open.
Jorn, ik heb de brief al klaar staan dat ik schade heb gereden bij deze beste man en graag deze schade zou willen vergoeden, en het verzoek aan de politie om mij in contact te brengen met deze beste persoon zodat ik het kan afhandelen………. Moet alleen nog even de plek van de aanrijding weten… als je me die zou kunnen doorgeven erg graag……Mail adres staat open.
Arno: wat ga je declareren, dat je door je onvoorzichtig rijgedrag de roestplekken op die fulvia hebt veroorzaakt? die coupe van jou stuurde inderdaad bizar..
groetjes, Thomas
groetjes, Thomas
Thomas, Dat sturen is nog steeds zo, maar ik geloof nog steeds niet in het ge o.h. over de banden, slecht stuurhuis mislukte reviesie, misschien moet ik maar bieden op het stuurhuis van die auto die ik ga aanrijden. Oh Jah Thomas een aanbod om in jouw auto te mogen rijden sla ik nog steeds niet af hoor.
nog even zijruitrubbers vervangen en kleine beurt, en wachten op goed weer... ik heb er inmiddels wel 13x5,5 en nieuwe banden onder.