Hoi,
De lease auto moet eruit (mindere tijden).
Nu zit ik er aan te denken om een Lybra 1.9 JTD LX SW te kopen.
Heeft iemand in 't fulvia forum ervaring met een Lybra en waar moet ik op
letten bij het kopen van een Lybra.
Ik stel deze vraag in dit forum omdat ik denk dat er in dit forum meer know-how
aanwezig is als in het Lybra forum.
Cuno
Lybra kopen Ja/Nee
Re: Lybra kopen Ja/Nee
Ja Cuno, Mijn vrouw en ik hebben er toen der tijd naar gekeken. Maar door onze lengte konden we niet op een fatsoenlijke manier achter het stuur komen, anders dan in zo'n gek Koepeke die wel veel ruimte heeft ook voor lange mensen, De Lybra viel dus al heel erg snel af, wel jammer want haar dashboard is het mooiste aan die auto....
Komt goed uit want Cuno is niet één van de grootsten ....................
Cuno, kopen dus ! Peuk gaat er dus uit?
Groeten,
Marco
Cuno, kopen dus ! Peuk gaat er dus uit?
Groeten,
Marco
Ga er van uit dat je tweede hands gaat kopen, want met de afschrijving van de Lybra is nieuw kopen gekkenwerk.
Ik heb 8 jaar lang in lease Kappa's gereden, de laatse 4 jaar in een Kappa sw, een moord auto
Helaas rij ik nu in een ander merk, de Kappa is niet meer
Als hij voor de beurt in de garage was kreeg ik wel eens een Lybra mee en dat was in vergelijking met de Kappa een zenuwenbak, erg onrustig sturend.
Tweedehands Kappas zijn denk ik nauwelijks duurder dan tweedehands lybras.
Ik zou dus voor een Kappa diesel gaan
Bert
Ik heb 8 jaar lang in lease Kappa's gereden, de laatse 4 jaar in een Kappa sw, een moord auto
Helaas rij ik nu in een ander merk, de Kappa is niet meer
Als hij voor de beurt in de garage was kreeg ik wel eens een Lybra mee en dat was in vergelijking met de Kappa een zenuwenbak, erg onrustig sturend.
Tweedehands Kappas zijn denk ik nauwelijks duurder dan tweedehands lybras.
Ik zou dus voor een Kappa diesel gaan
Bert
Ja, ik ben dezelfde mening toegedaan. Na jaren Thema's en Kappa's vond ik de Lybra geen alternatief, dus ben ik overgestapt op Saab. Sinds kort heb ik er weer een Thema bij, meer voor de hobby, wereldauto's.
Ik kan je alleen maar aanbevelen om voor de laatst geproduceerde Kappa's (bj 2000, 2001) te gaan ipv een Lybra, just my 2 cents.
Ik kan je alleen maar aanbevelen om voor de laatst geproduceerde Kappa's (bj 2000, 2001) te gaan ipv een Lybra, just my 2 cents.
't verhaal dat de Kappa een fijnere auto is had ik wel gedacht.
Maar waar vindt je vandaag de dag een Kappa station, er zijn genoeg
Kappa's te koop maar geen station en als er een keer 1 te koop staat
is het een benzine uitvoering. En niet geheel onbelangrijk m'n vriendin vindt 'em niet
mooi de Lybra daarintegen wel en zij moet er tenslotte in gaan rijden.
Zal maar us een keer een proefrit gaan maken in een Kappa misschien dat ze dan overtuigd raakt.
Cuno
Maar waar vindt je vandaag de dag een Kappa station, er zijn genoeg
Kappa's te koop maar geen station en als er een keer 1 te koop staat
is het een benzine uitvoering. En niet geheel onbelangrijk m'n vriendin vindt 'em niet
mooi de Lybra daarintegen wel en zij moet er tenslotte in gaan rijden.
Zal maar us een keer een proefrit gaan maken in een Kappa misschien dat ze dan overtuigd raakt.
Cuno