Zojuist heb ik mijn blikopener stuk geknepen op mijn olie-bijvul-potje.
Een slijptol gebruiken ziet er zo bruut uit.
Iemand nog een idee?
Binnenstuk zit al los.
Chris
blikopener stukgeknepen op olie-bijvul potje
Re: blikopener stukgeknepen op olie-bijvul potje
Goed plan, Chris, om de verroeste staalwol uit het potje te halen. Er zaten al een hoop stukjes in je carter.
Ik vrees dat toch de slijptol het beste gaat. Niet alleen openmaken maar ook het weer dicht maken. Bij slijpen blijft er een gladde rand over waar je de bovenkant met epoxylijm weer keurig netjes op plakt. Maar eerst verzinken of vernikkelen!
Als je het morgen (zaterdag) even binnen gooit, kan het nog net maandag met het verzinken mee anders moet je een paar weken wachten. Dan kan het mee met vernikkelen.
Ik vrees dat toch de slijptol het beste gaat. Niet alleen openmaken maar ook het weer dicht maken. Bij slijpen blijft er een gladde rand over waar je de bovenkant met epoxylijm weer keurig netjes op plakt. Maar eerst verzinken of vernikkelen!
Als je het morgen (zaterdag) even binnen gooit, kan het nog net maandag met het verzinken mee anders moet je een paar weken wachten. Dan kan het mee met vernikkelen.
ok , het had geniaal kunnen zijn...
Zal afleren een zachte heelmeester te zijn
ik vond het wel een lachwekkend experiment.
Ik denk ook niet dat er nog veel staal-schaamhaar in zit ...
Morgen met de slijptol.
(ben toch altijd n beetje bang dat jij dan jezelf weer in de fik steekt zoals de vorige keer)
ps: kan ik ook mijn oorbellen laten verzinken?
Zal afleren een zachte heelmeester te zijn
ik vond het wel een lachwekkend experiment.
Ik denk ook niet dat er nog veel staal-schaamhaar in zit ...
Morgen met de slijptol.
(ben toch altijd n beetje bang dat jij dan jezelf weer in de fik steekt zoals de vorige keer)
ps: kan ik ook mijn oorbellen laten verzinken?
Ik zal het heel voorzichtig doen!
Er zal inderdaad niet zoveel schaamhaar van de Iron Lady meer in zitten. Het meeste zat al in je carter. Maar ook het potje zelf is van binnen sterk verroest.
Als je voor wat roestvrij stalen pannesponsen zorgt, doen we die er weer in.
Met die oorbellen zal wel lukken, maar wel een badmuts op doen.
Er zal inderdaad niet zoveel schaamhaar van de Iron Lady meer in zitten. Het meeste zat al in je carter. Maar ook het potje zelf is van binnen sterk verroest.
Als je voor wat roestvrij stalen pannesponsen zorgt, doen we die er weer in.
Met die oorbellen zal wel lukken, maar wel een badmuts op doen.
Hoi Huib, hier vanuit Zuid frankrijk in ......
jacuzzi met Calvados in mijn linkerhand nog even de vraag; is het gelukt ? ..met de slijptol....
zie je volgende week Chris
jacuzzi met Calvados in mijn linkerhand nog even de vraag; is het gelukt ? ..met de slijptol....
zie je volgende week Chris
Goed dat je je aandacht toch nog bij de belangrijke zaken houdt, Chris.