Flaminia kleurcombinaties

Electronische ontsteking
CD's met documentatie voor: Fulvia Flavia Flaminia
Koen Beekmann

Flaminia kleurcombinaties

Unread post by Koen Beekmann »

Aan alle Lanciakenners van Nederland,

Wie kan mij helpen aan de fabrieks-kleurcombinaties voor de Flaminia berlina, anders dan het veel gefotografeerde zilver/zwart (koets/dak en kofferklep). Het gaat me niet zozeer om de specifieke kleurnummers, maar kleuromschrijvingen zijn voldoende (bijv. wit/zwart, donkergrijs/lichtgrijs, enz.).
Ik ontdekte laatst een zw/w-foto van een Berlina waar het dak en de vinnen naar de achterlichten een donkere kleur hadden, maar het kofferdeksel weer in de kleur van de koets was. Voor mij afwijkend van wat ik tot nu toe gezien heb. Wie weet hier meer over te vertellen?

Verder ben ik zoekende naar meer beeldmateriaal van de Lancia Esatau B. Ik zoek foto's of technische tekeningen van achter- en bovenzijde cabine, interieurfoto's en weer de fabrieks-kleurcombinaties van bovendeel/onderdeel cabine. Al het beeldmateriaal wat ik bezit is zwart-wit, op 1 hele witte truck na.
Scans, kopieen of prints zijn prima.

Bij voorbaat hartelijk dank aan iedereen die de moeite wil nemen om hierop te antwoorden.

Koen Beekmann.
Bert Ewalds

Re: Flaminia kleurcombinaties

Unread post by Bert Ewalds »

Koen,

Heb ca 10 zwart-wit foto's in een boek "Camion Lancia"(Fondazione Negri) die ik wel voor je wil scannen, maar wellicht heb je die al
Verder heb ik een kleurenfoto van een Berlina in een cobinatie licht en donkerblauw, weet echter niet of dat origineel is
Stuur even een e- mail als je interesse hebt

Bert
Post Reply

Return to “NL85 Fulvia, Flavia, Flaminia, Stratos”