In slaap gevallen ...

Electronische ontsteking
CD's met documentatie voor: Fulvia Flavia Flaminia
Huib Geurink

In slaap gevallen ...

Unread post by Huib Geurink »

Image
koos

Re: In slaap gevallen ...

Unread post by koos »

Word het niet tijd dat huib een hefbrugje aanschaft ,doordat gekruip op de grond raak je vermoeid en dan !!!!!val je in slaap.
Je had beter en foto kunnen plaatsen van dat we laatst gezellig zaten te praten met een bakje koffie.
Gr Koos uit Tuk ,, knopje komt zo"
Huib Geurink

Oei, Koos. Met zo'n hefbrug, val ik dan niet harder als ik in slaap val? Of met m'n hoofd tegen een paal?

Volgende keer nemen we een foto van het koffiekransje!
Arno Elert

Unread post by Arno Elert »

Vergis je niet in dit chique Koffiekransje, Huib beschikt over een heuze Koffiecorner met echte saloontafel en imitatie of re-make Gispen stoelen, tenminste ik hoop dat het géén echte zijn want anders zou hij een ernstige aanslag doen op het erfgoed en zich moeten verantwoorden tegenover een rechter, waar hij zich vervolgens wel goed kan verdedigen door tegenover de rechter aan te geven dat hij wel erg goed is voor ander staal uit de zelfde periode…
Huib Geurink

Arno, wat hoezo rechter? Ik heb een buurman die rechter is. Als je die zooi bij hem binnen ziet staan, dan is er maar een conclusie mogelijk. Rechters hebben geen smaak en geen verstand van meubilair.

Mijn coffeecorner bestaat uit zorgvuldig geselecteerd origineel Gispen spul. Ik wil niets anders. Ook mijn autoos zijn zorgvuldig geselecteerd. En net zo goed als daar mee wordt gereden, wordt er gezeten op de Gispen stoelen. Er ligt misschien wel eens wat stof op, maar dat is allemaal schoon stof.

Ik zoek nog wel een Gispen veldbedje. Al die gare drijfstanglagers beginnen slaapverwekkend te worden.
Lucas Geheniau

Unread post by Lucas Geheniau »

Gispen?? Ik dacht eerder miehkoT, echt design meubilair.

;-)
Post Reply

Return to “NL85 Fulvia, Flavia, Flaminia, Stratos”