Houten

Electronische ontsteking
CD's met documentatie voor: Fulvia Flavia Flaminia
Bob Rockland

Houten

Unread post by Bob Rockland »

Niet vergeten dit weekend:

http://www.auto-moto-italia.nl/

Vind dit persoonlijk altijd erg leuk

Wellicht liggen daar wel ergens HF kentekenverlichtingsetje (ja ik zoek ze ook!)

groet
Bob, Delft
Peter

hf verl

Unread post by Peter »

Over die hf verlichting: ik had ooit een adres in duitsland opgegeven die ze uit voorraad levert. Moet nog te vinden zijn in dit forum.
koos

Re: hf verl

Unread post by koos »

Ik ga zaterdag vroeg heen ,om bob voor te zijn ,we hebben vorig jaar wel een setje gevonden maar niet bij de kraampjes waar je ze denkt te vinden.
Veel plezier daar gr Koos
koos

Re: hf verl

Unread post by koos »

gelukt ,een zijde gevonden de andere kant ligt bij hem thuis.
Gr. Koos
Peter Coolsma

Jammer...

Unread post by Peter Coolsma »

...dat mijn Emeralda op dit moment aan een open-hartoperatie onderworpen wordt en ik dus met het Renaultje erheen moest. Het parkeerterrein was zeer de moeite waard deze keer, het meest memorabel - ook zeer zeldzaam - was een donkergroene Espada. Ook enkele jaren '60 Ferraris, een zeer fraaie Flaminia Touring Coupe, wagonladingen Alfa Bertone's waaronder een paar in concoursstaat - en dat woord gebruik ik niet snel, enkele matig tot redelijke Fulvia's - ik meen ook de auto van Flip herkend te hebben. Die zag er een stuk beter uit dan de meeste andere!

Binnen was het zo'n beetje hetzelfde als vorig jaar. Best het een en ander te zien, o.a. diverse B20's waaronder een in volledig gerestaureerde staat, een paar Daytona's, een hop Lambo's - you name it. Als Alfa-onderdelen-zoeker moet je haast wel alles op je verlanglijstje hebben kunnen vinden - er was echter maar 1 stand met redelijk wat Lancia-spullen.

Volgend jaar dan toch eindelijk eens met mijn donkergroene money-pit hoop ik...
Flip Smorenburg

Re: Jammer...

Unread post by Flip Smorenburg »

dank je wel Peter.

Ik heb inderdaad ook een bezoekje geleverd aan de beurs gisteren en had mijn auto op de parkeerplaats buiten geparkeerd ( die lichtblauw metallic 3e serie).

flip
Post Reply

Return to “NL85 Fulvia, Flavia, Flaminia, Stratos”