KUIKEN
Re: KUIKEN
Ik heb nu opeens precies hetzelfde probleem. Vorig weekend reed de Fulvia nog perfect en nu opeens op 2 poten en ook alleen 3 en 4.
Ontsteking/bougies etc. zijn in orde. Er bleek geen benzine te komen in carb.1
Wat is nu de volgende stap? Hoe kan ik nu controleren of sproeier verstopt zit en eventueel verhelpen?
Marco als jij een oplossing gevonden hebt, hoor ik het graag...
Groeten,
Lolke
Blijft de vlotter misschien hangen? Als je de deksel demonteert en de kamer is leeg, moet je het daar ergens zoeken. Verder zit er in de aansluiting een filter, ik weet alleen niet of het eerste filter alleen voor de eerste carb is, zoniet zouden beiden droog staan en dat is niet.
Succes,
Lucas
Succes,
Lucas
Dank voor de tip. Ik zal eens kijken.
Is een revisie-set nog een idee of is dat weg gegooid geld?
Is een revisie-set nog een idee of is dat weg gegooid geld?
Lolke,
Heb nog geen oplossing gevonden. Deksel gedemonteerd, vlotter eruit gehaald, sproeier uit linkerbodem vlotterkamer schoongemaakt, 2 sproeiers bovenop eruit gehad en verder ben ik niet gekomen.
Lucas,
Vlotter hangt vrij (blijft dus niet hangen). Wat bedoel je met de aansluiting en het filter?
Heb trouwens wel een mooi setje 35mm Dellorto's achter de hand voor 't geval niets meer lukt. Moeten nog wel gereviseerd worden, maar dan heb je wel wat.
Groeten uit Hoevelaken,
Marco
Heb nog geen oplossing gevonden. Deksel gedemonteerd, vlotter eruit gehaald, sproeier uit linkerbodem vlotterkamer schoongemaakt, 2 sproeiers bovenop eruit gehad en verder ben ik niet gekomen.
Lucas,
Vlotter hangt vrij (blijft dus niet hangen). Wat bedoel je met de aansluiting en het filter?
Heb trouwens wel een mooi setje 35mm Dellorto's achter de hand voor 't geval niets meer lukt. Moeten nog wel gereviseerd worden, maar dan heb je wel wat.
Groeten uit Hoevelaken,
Marco
Was de vlotterkamer leeg?
Ik dacht dat er in de messing "banjo" (waar de slang aanzit) een filter zit.
Lucas
Ik dacht dat er in de messing "banjo" (waar de slang aanzit) een filter zit.
Lucas
De vlotter drukt een klepje dicht, pos 15 tavola 13a van het S1 partsboek
pos 80 tavola 13 van het S2 partsboek. Als die klepjes blijven "plakken" komt er ook geen peut meer in de vlotterkamer.
pos 80 tavola 13 van het S2 partsboek. Als die klepjes blijven "plakken" komt er ook geen peut meer in de vlotterkamer.