Koplamp

Electronische ontsteking
CD's met documentatie voor: Fulvia Flavia Flaminia
Ron Linssen

Koplamp

Unread post by Ron Linssen »

Hoi,

weet iemand waar ik de rechter (van de middelste twee koplampen vanuit de bestuurder gezien) kan uithalen. Het betreft het groot licht.
Van de mijne is het verchroomde reflexigedeelte geroest.

Alvast bedank,

Ron.
Huib Geurink

Re: Koplamp

Unread post by Huib Geurink »

De beide grootlicht units zijn identiek evenals de beide dimlicht units.
Is het voor een S1 of S2?

Bij de S2 zijn het H1 grootlicht units van het merk Carello of SIEM. Carello staat er met rechtop geschreven hoofdletters op).
Bij de S1 zijn het duplo grootlicht units van Carello (Carello staat er dan in italics (met schuine letters) op. Maar vaak zijn de S1 units vervangen door halogeen units.

Op zich zijn de 5 3/4" groot licht H1 units redelijk courant. Zaten o.a. ook in BMW maar dan niet dezelfde merken.

Ik zou goede gebruikte moeten hebben liggen van zowel SIEM als Carello. Nieuwe van Cibie.
Ron Linssen

Dat klinkt goed.

Het betreft een S 2. Het merk is Carello. Heoveel kosten de gebruikte en hoeveel de nieuwe van Cibie (past die ook). Mogelijk kan je iets voor me betekenen.

Alvast bedankt,

Ron.
Huib Geurink

Voor de gebruikte moet ik kijken of ik ze heb en in welke conditie. Varieert van 10 euro voor bruikbare tot 60 euro voor hagelnieuwe. De Cibie's passen ook en zijn 40 euro
Ron Linssen

Hoi Huib,

bedoel je met 40 € per paar of per koplamp voor de cibie's. Voor wat betreft het merk heb ik me vergist, het betreffen die van het merk Siem. Indien je een bruikbare Siem heb, zeg me de prijs (per paar of koppel). Ik hoor het wel.
Ik weet niet of je ook per post verstuurd.
Alvast bedankt,

Ron.
Huib Geurink

Prijzen per stuk

In ieder geval heb ik nog een bruikbare gebruikte voor € 10

Afhalen
Ron Linssen

Is een mooie prijs. Alleen de afstand is behoorlijk, want ik moet uit het zuiden van Limburg komen.
Mogelijk dat ik een keer langs kom als ik bij mijn schoonouders in Drunen ben. Ik zal dit vantevoren laten weten, zodat ik weet of je op die dag kan.

Nogmaals bedankt voor de moeite.
Post Reply

Return to “NL85 Fulvia, Flavia, Flaminia, Stratos”