Positie chassisnummer, met APK perikelen

Electronische ontsteking
CD's met documentatie voor: Fulvia Flavia Flaminia
vincent

Positie chassisnummer, met APK perikelen

Unread post by vincent »

Sta ik bij de keurmeester bij een éénmansgarage te Zwolle, zegt hij na twee minuten dat hij niet verder wil gaan omdat op de postie van de paieren (regengoot rechtvoor Fulvia 2S) er niet het juiste chassisnummer staat. Ik wil dit natuurlijk niet geloven en check het zelf, maar op de regengoot van het spatbord zo'n 30 cm vanaf de bumper staat inderdaad een totaal ander nummer. Op het gepopte chassisnummer staat wel het goede nummer. Nu zit de RDW in Zwolle, dus de man zegt "ik ga pas verder, als de RDW dit goed vindt" Ik de stad doorscheuren om voor 16.00 bij de RDW te zijn (ambtenaren....) en die laten mij vervolgens zien dat tegen het voorraam net onder de rand van de motorkap in de regengoor aldaar ook het chassisnummer staat. Weer teruggescheurd om te zoregn dat de auto voor 17.00 bij de RDW-internet gemeld kon worden (ambtenaren....), maar allemaal gelukt.

Lijtk mij nuttige info voor nieuwe Fulvia eigenaren, gecombineerd met keurmeester die nog nooit een Fulvia gekeurd hebben.

Ik heb overigens de auto verkocht en ga achter mijn volgende droom aan wat een oude Ameriaan is 1938- 1948 met moderne V8 en airco etc.
De koper had een 8 tal auto's bekeken, was geschrokken van de slechte kwaliteit die te koop staat en ervaarde de mijne als de beste die hij te koop kon vinden, Hij wilde eigenlijk een serie 1, maar ondanks dat die voor hem 50% meer mocht kosten, kwam hij niet de juiste kwaliteit tegenwaar niet veel werk achter weg komt. Nu is die van mij ook niet foutloos, maar tja hij is niet nieuw tenslotte. Mijn vriendin heeft na 32 jaar tenslotte ook geen babyhuidje meer....................

Gr. Vincent
Zwollywood.
Post Reply

Return to “NL85 Fulvia, Flavia, Flaminia, Stratos”