Jongens geen ruzie maken
Elke auto was de beste van zijn generatie
Ik neem aan dat een eenvoudige Peugeot 206 WRC nu ook de vloer aanveegt met de Integrale.
groet
Bob
Italia a Zandvoort
Re: Italia a Zandvoort
Giorgio, begrijp me niet verkeerd. Ik heb de Fulvia lief. Ik blader om de paar dagen in dat prachtige gele boek. Ik kijk om de paar weken naar die prachtige set Cromodora CD24 velgen op zolder.
Ben een jaar geleden in Duitsland nog wezen kijken naar een gele Fanalone.
Maar ik heb geen roze bril op.
Sorry ...
Ben een jaar geleden in Duitsland nog wezen kijken naar een gele Fanalone.
Maar ik heb geen roze bril op.
Sorry ...
Re: Italia a Zandvoort
Beste
Hier fameus gevloekt in't kwadraat hoor.
Eerst en vooral is de Ring geen raceplek!! Je moet het reglement er maar eens op nalezen.
Ten tweede, ik heb met een vriend eens meegereden op de Ring en wij staken Porsches 911 voorbij. Alles is relatief natuurlijk; maar als de wagen waarin we zaten een Mercedes 190 D met 80pk is, dan moet ik niet meer vertellen denk ik.
Het is allemaal spierballen-praat.
Snel rijden is geen kunst hoor, maar scherp rijden daarentegen wel.
Ik heb geen flauw idee wat een 1600HF in z'n mars heeft, evenmin wat een Integrale tonen kan; maar ze rijden onder de zelfde vlag en zijn van een compleet ander tijdperk.
Ach ja, laat maar........
Bart
Hier fameus gevloekt in't kwadraat hoor.
Eerst en vooral is de Ring geen raceplek!! Je moet het reglement er maar eens op nalezen.
Ten tweede, ik heb met een vriend eens meegereden op de Ring en wij staken Porsches 911 voorbij. Alles is relatief natuurlijk; maar als de wagen waarin we zaten een Mercedes 190 D met 80pk is, dan moet ik niet meer vertellen denk ik.
Het is allemaal spierballen-praat.
Snel rijden is geen kunst hoor, maar scherp rijden daarentegen wel.
Ik heb geen flauw idee wat een 1600HF in z'n mars heeft, evenmin wat een Integrale tonen kan; maar ze rijden onder de zelfde vlag en zijn van een compleet ander tijdperk.
Ach ja, laat maar........
Bart