M'n v-snaar begint er gerafel uit te zien, en om het ook eens te doen, wilde ik ze vervangen, maar wat zijn de maten? Er staat "23" op die van mij, maar de mec bij de autodistribution kon er weinig mee.
(Op de Q&A of eerder in het forum staat het niet.)
Dank, Olivier
V-snaar maten Fulvia Coupe 2s.
Re: V-snaar maten Fulvia Coupe 2s.
Waarschijnlijk heeft de vorige eigenaar express wat rafels gemaakt aan de V snaar. Ik doe dat ook altijd. Daarmee kun je je vriendin verplichten nylons te dragen en geen panty. Die met die naad in het midden zijn het sterkst en werken uitstekend als nood-V-snaar.
Als je wat minder je toevlucht hoeft te nemen tot listen en bedrog, kun je een Gates 6285MC monteren.
Als je wat minder je toevlucht hoeft te nemen tot listen en bedrog, kun je een Gates 6285MC monteren.
Dank voor het antwoord.
Ik heb inmiddels geprobeerd ze eraf te halen, maar het kwam niet een twee drie tussen de onderste poelie en de radiator uit; de schroeven van de radiator zaten muurvast dus dat heb ik niet geforceerd. Ik laat ze nu maar zitten. Werken netkousen anders ook?
Ik heb inmiddels geprobeerd ze eraf te halen, maar het kwam niet een twee drie tussen de onderste poelie en de radiator uit; de schroeven van de radiator zaten muurvast dus dat heb ik niet geforceerd. Ik laat ze nu maar zitten. Werken netkousen anders ook?
Vergt wat overredingskracht om de V snaar tussen poelie en radiateur door te krijgen.
Als ik roep "Vrouwke, ik heb rafels aan m'n V-snaar", weet Annabel precies wat ze moet doen. Over netkousen heb ik haar nooit gehoord. Probeer het uit en draag bij aan de knowledge base zou ik zeggen.
Als ik roep "Vrouwke, ik heb rafels aan m'n V-snaar", weet Annabel precies wat ze moet doen. Over netkousen heb ik haar nooit gehoord. Probeer het uit en draag bij aan de knowledge base zou ik zeggen.
Fetish-Fulvia
OOh help,ik heb altijd erg grote moeite om Kousen en naadkousen te weerstaan, denk dan wel een stuk minder aan mijn Fulvia moet ik eerlijkheidshalve toegeven.