stabilisator
stabilisator
De binnen rubbers (onder de beugels) van de achter stabilisator van mijn 1.3S S3 hebben wat speling.
Graag zou ik die vervangen, maar waar vind ik die. Bij Martin Willems spreken ze alleen van S2
onderdelen zijn dit dezelfde voor de S3.
Johan
Graag zou ik die vervangen, maar waar vind ik die. Bij Martin Willems spreken ze alleen van S2
onderdelen zijn dit dezelfde voor de S3.
Johan
Re: stabilisator
S2 en S3 is wat dit betref het zelfde.
Zolang ze niet gescheurd zijn kun je ze ook spelingsvrij krijgen door er een reepje binnenband omheen te doen. Dan weer het beugeltje er op en terugschroeven. Als er veel speling is een strip blik er om heen. Dat wel eerst inspuiten met ML
Zolang ze niet gescheurd zijn kun je ze ook spelingsvrij krijgen door er een reepje binnenband omheen te doen. Dan weer het beugeltje er op en terugschroeven. Als er veel speling is een strip blik er om heen. Dat wel eerst inspuiten met ML
Grandioze tip Huib, veel speling hebben ze nog niet, maar dat met die binnenband moet kunnen !
Johan
Johan
Huib,
Grandioos !
Heb je naast sleutelen en forummen ook nog een hobby?
Groeten,
Marco
Grandioos !
Heb je naast sleutelen en forummen ook nog een hobby?
Groeten,
Marco
Het sleutelen en forummen, of liever de website bijhouden in z'n geheel, zijn aardig op werken gaan lijken. Da's al eeuwig mijn probleem, dat m'n hobbies m'n werk worden.
Ben weer op zoek naar een hobby dus. Heb je suggesties?
Ben weer op zoek naar een hobby dus. Heb je suggesties?
Huib,
Natuurlijk heb ik geen suggesties................. Toen ik vorige week bij jou in de werkplaats was (toen je die schapenhouders op weg hielp) raakte ik er steeds meer van overtuigd dat ik op dat moment de Dalai Fulvia Lama mocht aanschouwen. Een hele eer dus!
Voorlopig maar geen hobbies nemen zou ik dus zeggen.
Marco
Natuurlijk heb ik geen suggesties................. Toen ik vorige week bij jou in de werkplaats was (toen je die schapenhouders op weg hielp) raakte ik er steeds meer van overtuigd dat ik op dat moment de Dalai Fulvia Lama mocht aanschouwen. Een hele eer dus!
Voorlopig maar geen hobbies nemen zou ik dus zeggen.
Marco
Ik heb al oranje overalls besteld.
En vanmiddag een afspraak bij de kapper. Ik wou eerst m'n kleppendeksel kaal laten scheren, maat laat nu toch maar m'n haar verven met de blauwe en gele strepen.
En vanmiddag een afspraak bij de kapper. Ik wou eerst m'n kleppendeksel kaal laten scheren, maat laat nu toch maar m'n haar verven met de blauwe en gele strepen.
De komende paar dagen zul je iig nog niet voor schut lopen, maar daarna....
Blauwe en gele strepen tot daar aan toe, maar dat gedoe aan de voorkant levert toch problemen op. Een Fulvia met trekhaak ............ die heb ik nog niet eerder gezien.
Hoi Fulvisti,
Ik was vandaag ook op bezoek bij het (Fulvia) orakel van Breda.
Het is echt een prachtig gezicht, Huib in Munari race overall en HF kapsel, echt cool!!!
Ik ben na het bezoek meteen langs de kapper gegaan en heb mijn kleppendeksel ook in HF look laten uitvoeren.
Toen ik thuiskwam viel mijn vrouw in zwijm van bewondering, ik ben haar nu aan het reanimeren.
Ik ben ervan overtuigd, dat op de komende FFF meeting dit de voorgeschreven haardracht wordt.
Het wordt weer mooi in Nederland met al die Fulvia's op de weg!! Alaaf!!!
Groetjes van een liefhebber.
Lucas
Ik was vandaag ook op bezoek bij het (Fulvia) orakel van Breda.
Het is echt een prachtig gezicht, Huib in Munari race overall en HF kapsel, echt cool!!!
Ik ben na het bezoek meteen langs de kapper gegaan en heb mijn kleppendeksel ook in HF look laten uitvoeren.
Toen ik thuiskwam viel mijn vrouw in zwijm van bewondering, ik ben haar nu aan het reanimeren.
Ik ben ervan overtuigd, dat op de komende FFF meeting dit de voorgeschreven haardracht wordt.
Het wordt weer mooi in Nederland met al die Fulvia's op de weg!! Alaaf!!!
Groetjes van een liefhebber.
Lucas