Hallo iedereen hier schrijft een gelukkig mens, sinds 1 maand ben ik de eigenaar van een gerestaureerde Fulvia 1.3S van 1976. Vind het absoluut een max-bak, donker blauw met (gebroken)
witte interieur (origineel azuro blauw) rijdt als een trein en blijf er mee rijden tot mijn 80 ste. Lang geleden (25 jaar) was dit mijn eerste auto MAAR deze roeste schone liep wel met gans mijn maandloon ervan door, dus verkocht die handel en er altijd spijt van gehad. Tot vorige maand dus.
Eerlijk gezegt ik kon mijn ogen niet geloven bij het ondekken van dit forum, zoveel enthousiasme
en passie. Vanaf vandaag kom ik elke dag op bezoek wees daar maar zeker van.
Fulvia-lover
Johan
nieuw
Re: nieuw
beste Johan
Gefeliciteerd met deze prachtige auto.
Heb je ook fotoos?
Rijdt de laatste tijd best vaak in andere autoos dan Fulvia Coupe, en het wordt daardoor nog steeds duidelijker, maar geen van alle, en zeker niet de moderne, geeft zo'n rijdersplezier als een (warmgereden) Fulvia Coupe!
Viva - Fulvia!
groet
Bob
Delft
Gefeliciteerd met deze prachtige auto.
Heb je ook fotoos?
Rijdt de laatste tijd best vaak in andere autoos dan Fulvia Coupe, en het wordt daardoor nog steeds duidelijker, maar geen van alle, en zeker niet de moderne, geeft zo'n rijdersplezier als een (warmgereden) Fulvia Coupe!
Viva - Fulvia!
groet
Bob
Delft