MOTORKAP 2S

Electronische ontsteking
CD's met documentatie voor: Fulvia Flavia Flaminia
Marco

Re: MOTORKAP 2S

Unread post by Marco »

Heb er een gevonden bij Joop. Ga dus gauw kijken.
Mag ik iedereen hartelijk bedanken voor het meedenken?
Marco
Marco

Unread post by Marco »

Peter,

Hoe vol raakt je woonkamer? En als we allemaal langer wachten met reageren, wordt het spul dan vanzelf goedkoper?
Flauwekul natuurlijk, maar ik wil wel eens bij je komen kijken. Wellicht dat er iets voor me tussen zit. De HF stoelen b.v., hebben die hoofdsteunen?

Laat even iets horen of bel met 06 2256 2528.

Groeten,
Marco
Peter de Wit

prijzen

Unread post by Peter de Wit »

Marco,

Je zou verbaasd staan als je het zou zien, maar de spullen staan daadwerkelijk in mijn serre. De 130 jaar oude tegelvloer daarin is echt heerlijk om op te sleutelen...

De HF stoelen zijn inderdaad die met geintegreerde hoofdsteunen. Ik heb ze ook in mijn 1600hf zitten. Ze zitten ook in monte-carlos. Dingen zijn niet goedkoop, 450euro.

Op Huib's vraag over de deur en klep. Die zijn 200euro per stuk.

Kreeg ook meerdere reacties op de dellortos, die zijn 475 voor een set.

En, Marco, je bent zeker van harte welkom. Ik woon in de binnenstad van Haarlem. Ideaal sleutelplekje.....

Gr. Peter
Marco

Unread post by Marco »

Peter,

Heb je de stoelen nog? Wat wil je er voor hebben en heb je ook nog een achterbankje vielleicht?
Groeten,

Marco
Peter de Wit

Unread post by Peter de Wit »

Hoi, Marco, stoelen heb ik nog. Ik heb er net 24uur met 2 maal 10min pauze in gezeten. Heerlijk!! Het zijn de zwarte skai stoelen uit hf 2e serie en monte carlo. Heb er veel voor betaald, doe ze voor 450 weg. Sorry, geen achterbankje.
Post Reply

Return to “NL85 Fulvia, Flavia, Flaminia, Stratos”