MOTORKAP 2S
MOTORKAP 2S
Wat is een gangbare prijs voor een Fulvia motorkap 2s? Wie heeft zo'n ding?
Groeten,
Marco
Groeten,
Marco
Re: MOTORKAP 2S
Dat hangt ervan af in welke toestand, met roest of zonder, met gaten of zonder gaten, een strakke en ga zo maar door. 200 euro kan veel te veel zijn en 600 euro kan een koopje zijn.
he he, dank je voor de reclame Henri!
Ik heb idd nog een motorkap van de 2e serie. Maar of je die op je auto wilt? De motorkap is het enige gedeelte van de donorauto die echt helemaal gaar is. Heel de voorkant, zeg maar tot aan de knik is door geroest. Mocht je desondanks nog geinteresseerd bent, laat maar weten.
Ik ben vandaag bezig geweest het interieur uit de auto te halen. Alles netjes met papiertje erop in de stelling
Mocht iemand nog iets nodig hebben, laat het weten. Het is een 2e serie uit '72
groeten,
Lolke
Ik heb idd nog een motorkap van de 2e serie. Maar of je die op je auto wilt? De motorkap is het enige gedeelte van de donorauto die echt helemaal gaar is. Heel de voorkant, zeg maar tot aan de knik is door geroest. Mocht je desondanks nog geinteresseerd bent, laat maar weten.
Ik ben vandaag bezig geweest het interieur uit de auto te halen. Alles netjes met papiertje erop in de stelling

Mocht iemand nog iets nodig hebben, laat het weten. Het is een 2e serie uit '72
groeten,
Lolke
Daar kom ik weer: ik ben op zoek naar chromen koplampsierranden en een chromen luchthapper, als die er nog opzitten en in goede staat zijn, hoor ik het graag!
Groeten Bob
Groeten Bob
Hallo Bob,
De luchthapper is net weg en van de koplamp randen heb ik er helaas nog maar één. Volgens mij is het de linker, maar dat kan ik voor je na kijken.
Als je belangstelling hebt, mail me op Lolke.Koopmans@hetnet.nl dan spreken we wat af.
groeten,
Lolke
PS: ik durf het bijna niet te zeggen, maar die rechter heb ik verprutst bij het demonteren. De rand is er vanaf gebroken.....
De luchthapper is net weg en van de koplamp randen heb ik er helaas nog maar één. Volgens mij is het de linker, maar dat kan ik voor je na kijken.
Als je belangstelling hebt, mail me op Lolke.Koopmans@hetnet.nl dan spreken we wat af.
groeten,
Lolke
PS: ik durf het bijna niet te zeggen, maar die rechter heb ik verprutst bij het demonteren. De rand is er vanaf gebroken.....

ik zoek dan wel even verder, de kans dat er iemand is die alleen de rechter heeft, of alleen die wil verkopen, lijkt me klein. Ze gaan denk ik ook niet zo vaak kapot bij demonteren, sorry dat ik het zeg.....

Marco,
Ik heb een superstrakke motorkap 1s. Staat in de epoxy. Neem aan dat dat ook past?? 200euro. Evt ook alu motorkap.
Voor anderen wellicht: Mijn woonkamer begint vol te raken. Over een paar maanden ga ik alles verkopen. Zal ook wel een advertentie zetten. Maar so far mag er zeker ook weg:
Alu achterklep + deur li
2 superstrakke deuren staal.
subframe in goede harde staat
HF 2e serie stoelen
cilinderkoppEN 1.6hf
cilinderkop 1.3 (140)
cilinderblok, ontsteking 1.6hf (alles s2)
35mm dellortos
1.2 motor + bak
1.6 motor
en waarschijnlijk nog wel wat spul....
Gr. Peter
pmadewit@hotmail.com
Ik heb een superstrakke motorkap 1s. Staat in de epoxy. Neem aan dat dat ook past?? 200euro. Evt ook alu motorkap.
Voor anderen wellicht: Mijn woonkamer begint vol te raken. Over een paar maanden ga ik alles verkopen. Zal ook wel een advertentie zetten. Maar so far mag er zeker ook weg:
Alu achterklep + deur li
2 superstrakke deuren staal.
subframe in goede harde staat
HF 2e serie stoelen
cilinderkoppEN 1.6hf
cilinderkop 1.3 (140)
cilinderblok, ontsteking 1.6hf (alles s2)
35mm dellortos
1.2 motor + bak
1.6 motor
en waarschijnlijk nog wel wat spul....
Gr. Peter
pmadewit@hotmail.com
Beste Marco,
Ik heb een motorkap van een 2e serie voor je liggen, vraag er 200 euro voor.
kleur rood.
Laat maar iets horen,
Mvg,
Joop
Ik heb een motorkap van een 2e serie voor je liggen, vraag er 200 euro voor.
kleur rood.
Laat maar iets horen,
Mvg,
Joop