italiaanse plaatjes
italiaanse plaatjes
Weet er iemand een goed adres voor de kleine (italiaanse maat) kentekenplaatjes, met opliggende letters?
Re: italiaanse plaatjes
Met opliggende letters zou ik niet weten. Het stansen gaat met de maat voor motorfietsen.
Ik had een paar jaar geleden ook de Italiaanse maat op de voorbumper van al m'n Fulvia's. Totdat ik een keer werd aangehouden door de politie tijdens een rally. Kostte me geen bon maar wel 20 minuten. Gelukkig finishte we nog als eerste maar ik neem dat risico niet meer.
Ik had een paar jaar geleden ook de Italiaanse maat op de voorbumper van al m'n Fulvia's. Totdat ik een keer werd aangehouden door de politie tijdens een rally. Kostte me geen bon maar wel 20 minuten. Gelukkig finishte we nog als eerste maar ik neem dat risico niet meer.
NOP, de kleine plaatjes zijn niet toegestaan....!!!
En als je er vrijstelling voor hebt, staat dat vermeld op je kenteken Papieren.
Meerendeel van de veldwachters, doet altijd moeilijk over de "Juiste Kenteken Platen"
En als je er vrijstelling voor hebt, staat dat vermeld op je kenteken Papieren.
Meerendeel van de veldwachters, doet altijd moeilijk over de "Juiste Kenteken Platen"
De kleine platen zijn niet toegestaan,Ik heb de hele vakantie met deze plaat voorop gereden ,maar inde kofferbak ligt de goede plaat en die kan er heel snel opgezet worden.
Gr. Koos uit Tuk
Gr. Koos uit Tuk
So do I,
Ook raadzaam bij de APK
Kleine plaatjes, gestantst, dus geen plastic letters o.a. bij
Ton Berk in Koudekerk a/d Rijn (tussen Leiden en Alphena/d Rijn)
tel 071-3413759
En ja, je wordt af en toe aangehouden maar de meeste agenten weten niet waar ze op het kentekenbewijs moeten zoeken naar die ontheffing, dus kenteken bewijs overhandigen, zeggen dat het volgens jouw beste weten mag en dat dat ergens op het kenteken bewijs moet staan
al 2 x gelukt
Bert
Ook raadzaam bij de APK
Kleine plaatjes, gestantst, dus geen plastic letters o.a. bij
Ton Berk in Koudekerk a/d Rijn (tussen Leiden en Alphena/d Rijn)
tel 071-3413759
En ja, je wordt af en toe aangehouden maar de meeste agenten weten niet waar ze op het kentekenbewijs moeten zoeken naar die ontheffing, dus kenteken bewijs overhandigen, zeggen dat het volgens jouw beste weten mag en dat dat ergens op het kenteken bewijs moet staan
al 2 x gelukt
Bert
Ja precies, ik dacht al dat het allemaal niet zo'n problemen zou opleveren, je rijdt tenslotte een klassieker, en dan heb je toch al te maken met ik-weet-niet-hoeveel ontheffingen en speciale regelingen, dus hoe moet een agent dat dan allemaal weten? Ik heb bij mijn auto zo'n mooi chromen kent. plaat houdertje gekregen, wat precies op de bumper past, dan lijkt het op het ook alsof de kent. plaat in de bumper zit. Lijkt me niet dat ze dan echt lastig gaan doen. Bedankt voor de tips!!!
de enige oplossing is dus een aantekning op het kentekenbewijs hetgeen naar mijn weten alleen gebeurt bij amerikaanse auto's omdat 'het daar niet anders kan' (in sommige staten zijn alleen plaatjes achter verplicht)