Voortgang Tina

Electronische ontsteking
CD's met documentatie voor: Fulvia Flavia Flaminia
Huib Geurink

Voortgang Tina

Unread post by Huib Geurink »

Net bij Jan de straler geweest. Tina is nu geheel kaal gestraald. Toch even schrikken. Aanvankelijk liet het zich aan zien dat het allemaal wel mee zou vallen.

Nou, als je een lamp achter de bodem plaat houdt is het net de sterrenhemel. Dat wordt dus een nieuwe bodem voor.

In de wielkast rechtsvoor zit een driehoekig plaatje gepopnageld (!) op zeg maar de kop van de buitendorpel.
De onderkant van het stuk tussen rechter deur en de wielkast rechts voor was ooit vernieuwd.
Er zitten wat deukjes in het stuk tussen rechter portier en wielkast rechts voor.

De rechter buitendorpel heeft wat verdachte deuken.

Rechter achterscherm tussen deur en wielkast lijkt wel een Limburgs heuvellandschap. Ook boven de taillelijn.

Links is het een stuk beter, maar ik zie daar toch ook wat verdacht plekjes.

Al met al lijkt het me verstandig om vier nieuwe inzetstukken er in te zetten tussen deuren en wielkasten en de buitendorpels te vernieuwen.

Kosten van het stralen inclusief verwijderen van de underbody coating waren 300 euronen.
Bob

Re: Voortgang Tina

Unread post by Bob »

ha huib

"Rechter achterscherm tussen deur en wielkast lijkt wel een Limburgs heuvellandschap. Ook boven de taillelijn."

is dit niet door het stralen gekomen?

ik zal je een foto mailen van mijn nieuwe dorpel en inzetstukken

groet
Bob
Huib Geurink

Re: Voortgang Tina

Unread post by Huib Geurink »

Bobje, hoe kun je nou denken dat Jan, die de inkt van een visitekaartje straalt zonder het papier te beschadigen, er een heuvellandschapje van maakt.

De oorzaak is een slecht uitgedeukte aanrijdschade.
Post Reply

Return to “NL85 Fulvia, Flavia, Flaminia, Stratos”