subframe verwijderen

Electronische ontsteking
CD's met documentatie voor: Fulvia Flavia Flaminia
Huib Geurink

Re: subframe verwijderen

Unread post by Huib Geurink »

Aan Tina zit geen laswerk zo te zien behalve dan de genoemde verstevigingen.

Ik heb de auto enkel voor transport naar straler en spuiter op een houten frame gezet met 8 zwenkwielen middels de achterste subframe bevestiging en de voorste bladveer bevestiging.

Ik zie wel meer een frame van ca 1m hoog zoals jij voorstelt. Bob heeft echter een spit. Lijkt me gezien de hoeveelheid werk die je er aan hebt wel heel handig. Je zit dan met transport naar straler en spuiter. Als het dichtbij is is dat wel te doen. Over langere afstand wordt het moeilijker.

Bij de prijs van Johan Oostvogels (www.johanoostvogels.be) zit halen en brengen bij de prijs in. Dat zal niet voor Twente gelden denk ik.

Hier net over de grens in Belgie kost het allemaal ca een derde van wat het in NL kost.
Jan Vos

Re: verstevigingen

Unread post by Jan Vos »

Huib,

Dank zij de foto ben ik er achter wat je bedoeld.
Het lijkt op zich een kleine moeite om het maar gelijk te doen, mits een en ander ook aan de binnenkant van de strip behandeld kan worden.
Het kan daarna gelijk meegespoten worden..
Ik zal er eens over nadenken en het een en ander op een acad tekening zetten.
Het is niet de bedoeling dat tijdens het sturen de remslang tegen deze versteviging komt, dus dat zal mede de afmeting en de exacte plaats bepalen.

Ik hou je op de hoogte

mvg

Jan Vos
Almelo Twente
Huib Geurink

Re: verstevigingen

Unread post by Huib Geurink »

Ik heb alleen ervaring met S1. Bij de S2 zitten de remslangen wat meer in de weg. Goede zaak om uit te zoeken hoe je het daar het beste kan monteren. Als je tekeningen / fotoos hebt zet ik die wel op de Q&A
Post Reply

Return to “NL85 Fulvia, Flavia, Flaminia, Stratos”