Hallo allemaal,
de Fulvia waar ik eerder over schreef bleek toch origineler dan ik dacht, ik had gewoon niet goed gekeken op de plaatjes. Nadat ik hem ben gaan bekijken, heb ik besloten hem te nemen. Het is een donkerblauwe serie 2 coupe met een prachtig cognacbruin interieur, en Cromodora's. Hij komt uit Genua en heeft de laatste jaren in een prive-collectie gestaan.
Groeten, Bob
Voor de geinteresseerden: de handelaar waar ik hem van kocht is niet gewend in Lancia's te "doen", maar vondt deze Fulvia zo leuk dat hij er nog een heeft aangekocht. Dat is een gele 1.3s, met zwarte kap en zonder bumpers, waaraan een begin is gemaakt om hem om te bouwen naar Safari.
weer een Fulvia erbij op de Nederlandse wegen
Oohh wat zijn de straten toch eigenlijk mooi..
Hallo Bob, hartstikke leuk dat je zo’n gek “Koepeke” heb gekocht, ik hoop dat je er veel plezier van zal hebben, ik heb zelf mijn Koepeke meerdere malen vervloekt maar begin haar nu steeds meer in haar waarde in te schatten en heb nu enorme lol met haar.
Groetjes arno
Groetjes arno
Re: weer een Fulvia erbij op de Nederlandse wegen
Beste Bob,
Leuk, net wat Arno zegt weer een Fuvlia erbij op de toch al grijze wegen in Nederland,
wordt het zo toch steeds kleuriger.
Merk het dat als je met de Coupe rijdt (1600 HF) dat er bewonderd naar de auto
wordt gekeken.
Afgelopen weekend was er bij ons in breda weer Jazz-festival en ik had de Fulvia
geparkkerd staan bij de "Spinola" (bar-boot waar het tijdens Jazz goed is) daar trok
de auto veel bekijks van de mensen.
Nu zou ik graag willen weten waar die gele 1.3S staat, zou jij mij dat adress kunnen
sturen?
In afwachting van je reactie,
Mvg,
Joop Stevens
Leuk, net wat Arno zegt weer een Fuvlia erbij op de toch al grijze wegen in Nederland,
wordt het zo toch steeds kleuriger.
Merk het dat als je met de Coupe rijdt (1600 HF) dat er bewonderd naar de auto
wordt gekeken.
Afgelopen weekend was er bij ons in breda weer Jazz-festival en ik had de Fulvia
geparkkerd staan bij de "Spinola" (bar-boot waar het tijdens Jazz goed is) daar trok
de auto veel bekijks van de mensen.
Nu zou ik graag willen weten waar die gele 1.3S staat, zou jij mij dat adress kunnen
sturen?
In afwachting van je reactie,
Mvg,
Joop Stevens
Joop, ik heb je een mailtje gestuurd!
Bob
Bob
Hallo Bob,
Dan wordt het ook tijd dat je de Fulvia inschrijft in het fff register
Voor aanvrage van het formulier: m.grol@zonnet.nl
Dan wordt het ook tijd dat je de Fulvia inschrijft in het fff register
Voor aanvrage van het formulier: m.grol@zonnet.nl
ik heb het formulier gedownload, zo gauw ik tijd heb, vul ik het in en stuur ik het op!!!
Re: weer een Fulvia erbij op de Nederlandse wegen en het circuit
Heb mijn Fulvia afgelopen weekend voor het eerst goed op zijn staart kunnen trappen op het circuit in Assen,en dat geeft me toch een boel lol met vier gillende banden en een boel toeren lekker door de bochten glijden.
Door wat extra isolatie in de motorruimte tegen het schutboard aan te brengen is het binnen in de auto veel aangenamer geworden.
Door wat extra isolatie in de motorruimte tegen het schutboard aan te brengen is het binnen in de auto veel aangenamer geworden.