stoelen & achterbank Fulvia

Electronische ontsteking
CD's met documentatie voor: Fulvia Flavia Flaminia
Henri Finkers

stoelen & achterbank Fulvia

Unread post by Henri Finkers »

Hallo iedereen,

Mijn Fulvia 1,3 S Ralley is toe aan nieuwe stoel- en achterbank bekleding (skay, bruin). Wie heeft tips waar ik dat kan laten doen( tegen acceptabele prijs) of wie heeft nog 2 stoelen en een achterbank te koop?
In Italië is er een studio waar Paola (jawel heren, in Italië zijn er ook nog vakvrouwen in de automotive branche) dit kan doen voor € 750,= , inclusief zijpanelen en deuren. Ik ga 18 mei naar de Mille Miglia en ben voornemens de stoelen, banken zij panelen mee te nemen, tenzij ik in Nederland een goed alternatief heb.

Ik verneem graag jullie reacties/ ervaringen.

Henri
Henk Broekhuijsen

Re: stoelen & achterbank Fulvia

Unread post by Henk Broekhuijsen »

Hallo Henri, het is vaak niet alleen maar opnieuw bekleden, vaak vallen de stoelzittingen als stof uitelkaar.
De zittingen zitten helemaal door en het model van de stoelen verdwijnt met de jaren.
In 1988 moest ik al fl. 2000 betalen voor compleet nieuw, schuimrubber o.i.d. en velour bekleding en panelen, als je dit nu nog voor €750 kan laten doen, dan lijkt me dat een bargain.
Geniet van de MM het is een feest, zoek ook een heuvel op waar ze langs komen, ik zelf heb er goede herrineringen aan, succes Henk
Lolke

Unread post by Lolke »

Hoi Henri,

Ik heb 2 stoelen met bruine skay bekleding staan. Het zijn stoelen van 1e serie beta, maar komen uit een Fulvia. Het zijn stoelen met hoofdsteunen uit een stuk. De stoelen en bekleding zijn perfekt, alleen zijn een aantal naden open gesprongen. Niet origineel natuurlijk, maar wel met hoofdsteunen en het repareren van de naden is wellicht goedkoper dan volledig nieuwe bekleding.

Laat maar weten of je geinteresseerd bent. Als je ons laat winnen bij de HRO ritten, mag je ze voor weinig hebben ;-)

Groeten,
Lolke
Koos v.d.Linden

Unread post by Koos v.d.Linden »

Hallo Henri, wat een feest om naar de m.m.te mogen ,het zit er dit jaar voor ons niet in omdat het niet in de planning past,maar de afgelopen vier jaren hebben echt genoten ,ondanks de hevige stortbuien bij de start.
Gr. Koos uit Tuk
Henri Finkers

Unread post by Henri Finkers »

Hoi Lolke,

Kijk aan, de concurrentie zorgt voor ons zitgemak.
Ik kom graag langs om de stoeltjes te bekijken. Komt het dit weekend uit ?
Laat het me even weten. Je kunt me mailen op finkers@cistron.nl

groetjes

Herni
Post Reply

Return to “NL85 Fulvia, Flavia, Flaminia, Stratos”