Wie heeft nog 2 bovenste draagarmrubbers liggen voor de voorveer voor een Lancia Fulvia 2e of 3e serie. Martin Willems kan ze niet op korte termijn leveren en ik heb ze nodig voor de apk.
Mail even of bel naar 0653529615
Groet, Ruud
draagarmrubbers
Re: draagarmrubbers
Lijkt me sterk dat ze kapot zijn. Ik heb het nog niet meegemaakt. Kan zijn dat de uitpuilende rand wat gerafeld is, maar die doet niet mee.
Kan zijn dat je een vroege 2e serie hebt met bussen ipv silent blocs. Die zijn wel eens gaar. Kun je het beste zelfd draaien van POM met chromax binnenbussen.
Kan zijn dat je een vroege 2e serie hebt met bussen ipv silent blocs. Die zijn wel eens gaar. Kun je het beste zelfd draaien van POM met chromax binnenbussen.
Beste Huib,
Ik ben ook nog op zoek naar 2 van deze bussen van een 1e serie. Een van die aluminium bokken was bij mij kapot. De vervanger daarvan had bussen die een kleinere binnendiameter hebben, waardoor ik niet uitkom met mijn draagarmen.
Groet,
Lucas
Ik ben ook nog op zoek naar 2 van deze bussen van een 1e serie. Een van die aluminium bokken was bij mij kapot. De vervanger daarvan had bussen die een kleinere binnendiameter hebben, waardoor ik niet uitkom met mijn draagarmen.
Groet,
Lucas
Ik heb ze indertijd op tekening laten maken.
Kan wel weer denk ik maar dan met een redelijk aan aantal en het kost nog al wat.
Stuurt wel een stuk beter en slijt (tot nog toe) niet.
Kan wel weer denk ik maar dan met een redelijk aan aantal en het kost nog al wat.
Stuurt wel een stuk beter en slijt (tot nog toe) niet.