lancia flavia coupe werkplaathandboek

Electronische ontsteking
CD's met documentatie voor: Fulvia Flavia Flaminia
Bram Stukje

lancia flavia coupe werkplaathandboek

Unread post by Bram Stukje »

wie kan mij helpen aan een werlplaathandboek van een flavia coupe 1963?

mvg Bram
Angela

Re: lancia flavia coupe werkplaathandboek

Unread post by Angela »

Hi Bram,

Kijk maar eens bij Chaters in Londen, www.chaters.co.uk. Ze hebben (goede) fotokopieen, gemaakt door Mercian. Wel duur, GBP 34,50. Ook andere winkels verkopen ze wel voor dezelfde prijs.

Zoek je een originele, kijk dan regelmatig op www.ebay.com. Met een beetje geluk zie je er eentje voorbijkomen binnen een paar weken. Inzet waarschijnlijk USD 40-50, verkoop USD 50-100.
Het werkplaatshandboek is niet specifiek voor de coupe maar voor alle Flavia's. Zoek je informatie specifiek voor de coupe, dan is het onderdelenboek een aanrader al aanvulling op het werkplaatshandboek. Zoek hiervoor ook maar op ebay, verwacht een prijs van USD 100-USD 400. Kopieen hiervan zijn me niet bekend, en gezien de dikte (ca. 5 cm dundruk) zou het waarschijnlijk ook niet veel goedkoper zijn, ben ik bang.

Groetjes, Angela
Bert Ewalds

Re: lancia flavia coupe werkplaathandboek

Unread post by Bert Ewalds »

Omicron in Norfolk verkoopt het boek ook, en meestal vindt je het ook wel bij Autobooks International (Peters) in Deventer 0570 628281, Euro 69,20 in 1999
Omicron heeft ook het Coupe supplement, maar eerlijk gezegd is dat eigenlijk niet de moeite waard.
Post Reply

Return to “NL85 Fulvia, Flavia, Flaminia, Stratos”