Verkrijgbaarheid onderdelen Beta Spider

Discussie en vraagbaak over Beta berlina, Beta coupe, Beta HPE, Beta Trevi, Beta spider, Beta Monte Carlo en de Gamma
Gamma WW Registry
Paul

Verkrijgbaarheid onderdelen Beta Spider

Unread post by Paul »

Beste Beta-fans,

Al enige tijd ben ik in het bezit van een knalrode Beta Spider 2000 uit '82. Zelden problemen mee. Eens een verdelerkap vervangen, wat koelslangen, stuurhuisrubbers. Allemaal vrij gebruikelijk, zeker niets verbazends voor een superauto van 25 jaar jong. :)

Voor mijn Spider, en ook uit hobbie en belangstelling zoek ik advertenties op onder andere Marktplaats en Ebay waarin Spideronderdelen aangeboden worden. Hier komen veel verschillende onderdelen voorbij en op z'n tijd voor interessante prijzen. Langzaam aan probeer ik een beetje een eigen "voorraadje" te verzamelen voor moeilijk verkrijgbare onderdelen (koplampringen en achterlichtunits zijn bijvoorbeeld moeilijk verkrijgbare items). Hebben jullie ervaringen met onderdelen die niet of nauwelijks verkrijgbaar waren of waarvoor je een belachelijk bedrag hebt moeten betalen?

Ik hoor graag jullie ervaringen en / of tips.

Voor de echte liefhebbers heb ik een foto van mijn spider geplaatst op http://www.easy-use.nl/spider.jpg.
Mathias

Re: Verkrijgbaarheid onderdelen Beta Spider

Unread post by Mathias »

Schoon beestje, op kapaza.be is er iemand die onderdelen verkoopt voor de Beta Spider en ik denk dat die persoon hier ook op viva-lancia zit.
william

Re: Verkrijgbaarheid onderdelen Beta Spider

Unread post by william »

inderdaad ik heb nog van alles liggen behalve interieur , ruiten bimpers en achterlichten

mvg
william
00 32 496 72 68 19
Post Reply

Return to “NL80 Beta, Gamma, Monte Carlo”