Interieur Beta Coupe

Discussie en vraagbaak over Beta berlina, Beta coupe, Beta HPE, Beta Trevi, Beta spider, Beta Monte Carlo en de Gamma
Gamma WW Registry
Joep van den Bercken

Interieur Beta Coupe

Unread post by Joep van den Bercken »

Ik ben in het bezit van een lancia beta coupe uit 1978, en helaas is het interieur van deze auto overleden.
Mijn vraag is of een interieur van bijvoorbeeld een Beta Spider of en nieuwer model Beta hier in past.
Met interieur bedoel ik uiteraard de stoelen en deurpanelen.

Met vriendelijke groet Joep van den Bercken
william

Re: Interieur Beta Coupe

Unread post by william »

Beste Joep

m.i. deurpanelen zijn zelfde als van spider alsook de voorstoelen kunnen hiervoor dienen

de achterbank vrees ik van niet daar deze bij de spider twee zittingen zijn en twee rugleuningen afgerond

mvg
william
lancia club belgio
Joep van den Bercken

Unread post by Joep van den Bercken »

Ik heb achter in ook 2 zittingen en 2 rugleuningen. de hpe heeft gewoon een achterbank maar de coupe heeft als het ware 4 kuipstoelen. maar uiteraard bedankt voor de reactie. ik denk dat ik al een stapje verder ben

Met vriendelijke groet Joep
Guido

Unread post by Guido »

Hoi Joep,

Ben zelf ook bezitter (eigenlijk mijn vriendin;-) van een bijna concours coupe... grijs met oranje stof (1978).

Ik zag onlangs (week of 6 geleden) op marktplaats óf speurders een lederen interieur te koop staan, voor een Coupe. In Amsterdam op KNSM eiland. Is er bij mij nog niet van gekomen om te gaan kijken. Even zoeken op beide sites bij onderdelen meen ik, en je hebt wat unieks. Niet spotgoedkoop maar hoeveel potentiële klanten zijn daar nu voor...

Succes!
Post Reply

Return to “NL80 Beta, Gamma, Monte Carlo”