Na mijn S1, verkoop ik nu eveneens mijn S2 uit 1980. Dit is een uitzonderlijk goed exemplaar met 63000km. Onderstel werd behandeld met anti roest en is nog steeds in perfecte staat, net als het koetswerk en het technisch gedeelte.
CSC uitlaat is gemonteerd en desgewenst kan een Alquati inlaat (voor 2 webers) + een extra motor worden bijgeleverd.
Technische controle OK voor regelmatig gebruik.
Vraagprijs voor dit alles: Euro 7500.
Zelf ben ik op zoek naar een zeer goede Beta Spider (2000cc), eventueel te ruilen.
Mark
Montecarlo spider S2 te koop
-
william
Re: Montecarlo spider S2 te koop
Hey Mark
Nu mijn spider volledig in orde is ga ik aan een 2 de beginnen en verkoop ik waarschijnlijk mijn spider 2000 ie amerikaanse versie ( !! heb reeds een bod )
indien interesse mail ik fotos als je wil
mvg
william
Nu mijn spider volledig in orde is ga ik aan een 2 de beginnen en verkoop ik waarschijnlijk mijn spider 2000 ie amerikaanse versie ( !! heb reeds een bod )
indien interesse mail ik fotos als je wil
mvg
william
-
mark
William, bedankt voor het aanbod. Ik ga eerst een paar europese beta spider's bekijken. Als ik goed ben ingelicht, heeft de amerikaanse versie minder vermogen ivm emissies (?).
Mark
Mark
-
michael bosman
Hallo Mark,
Mocht je S2 nog te koop zijn ,kun je dan wat fotoootjes mailen,zodat ik een beetje beeld krijg wat de staat is?
met vriendelijke groet,
Michael
Mocht je S2 nog te koop zijn ,kun je dan wat fotoootjes mailen,zodat ik een beetje beeld krijg wat de staat is?
met vriendelijke groet,
Michael