spa italia circuit spa-franchorchamps

Discussie en vraagbaak over Beta berlina, Beta coupe, Beta HPE, Beta Trevi, Beta spider, Beta Monte Carlo en de Gamma
Gamma WW Registry
Q.Tilli

spa italia circuit spa-franchorchamps

Unread post by Q.Tilli »

Beste Lancisti,

Is er iets bekend over een evt afvaardiging van de Lancia Club Nederland en de Lancia Gamma Drivers Holland naar Spa Italia? Dit evenement staat binnenkort weer voor de deur en wordt gehouden op een van de mooiste locaties ter wereld. Circuit Spa-Franchorchamps.
Ik heb zelf twee Gamma Coupés, ben woonachtig in Zuid-Limburg, en geen clublid. Ga dit overigens wel doen. Ik ga hier jaarlijks heen en het is echt de moeite waard. Ieder Italiaans merk is hier zeer goed vertegenwoordigd, behalve......Lancia.
Ik hoop dat er dit jaar wat meer enthousiasme is van Nederlandse Lancisti. Zodat er niet alleen maar Lancia's staan, met alle respect overigens, van na 1985.

Mvgr,

Q.Tilli
koos

Re: spa italia circuit spa-franchorchamps

Unread post by koos »

De Lanciaclub heeft Spa Italia niet op het programma staan,maar ik ben wel van plan er naar toe te gaan ,dan met de Fulvia coupe.
Het is wel een eind rijden vanuit het noorden des lands,maar ja vorig jaar ook wezen kijken.
Walter zal er ook weer zijn denk ik.
Gr Koos
Bob Mesman

Re: spa italia circuit spa-franchorchamps

Unread post by Bob Mesman »

Ik ben de afgelopen twee jaar ook geweest, twee jaar terug met mijn Fulvia coupe, en vorig jaar met de Delta, maar dit jaar moet ik helaas verstek laten gaan. Vanuit Stockholm vind ik het toch wat te ver. Wel een erg mooi evenement!
Post Reply

Return to “NL80 Beta, Gamma, Monte Carlo”