Mistlichten
Mistlichten
Mijn Lancia Beta Coupé is van '81 en nog niet het laatste faceliftmodel, ik vroeg me af of die serie mistlichten had vanachter? Want mijn Beta heeft geen enkele, als ik er zou steken, kan iemand me vertellen hoe en waar ik ze moet steken? Ik heb wel een paar kabels gevonden met een stekker vanachter in m'n koffer waar niets op aangesloten is, is dit voor de mistlichten? Zoja, hoe moet je ze dan aansteken? (heb de wagen momenteel niet bij me, staat in de garage om op te lassen)
Re: Mistlichten
Mijn beta heeft er 2 onder de bumper, als je wilt kan ik eens kijken waar de kabels heen lopen?;
Als je wil, ik heb nu wel gezien dat het een soort optie was en niet op alle beta's zitten, maar aangezien ik er nu toch besteld heb in duitsland ga ik ze proberen te installeren.
Wie kan mij helpen met raad?
Ook ik heb onder mijn Beta HPE 2x mistachterlichten compleet met draad en losse stekers in de achterbak.
Is er al bedrading getrokken naar dashbord? Zo ja, waar komt die uit?
Meestal is het andersom, namelijk overal al bedrading en de accessoires komen later!
Is dit typisch Italiaans?
Ook ik heb onder mijn Beta HPE 2x mistachterlichten compleet met draad en losse stekers in de achterbak.
Is er al bedrading getrokken naar dashbord? Zo ja, waar komt die uit?
Meestal is het andersom, namelijk overal al bedrading en de accessoires komen later!
Is dit typisch Italiaans?
Volgens mij is alles voorbereid. Je moet uiteraard wel eerst de schakelaar monteren. De kabel licht als het goed is onder in de middenconsole. Wat ook belangrijk is om te weten is de aansluiting via de zekeringkast. De schakeling is volgens mij alleen in combinatie met het dimlicht. Dus dimlicht inschakelen, mistlampen aanschakelen en het controlelampje zal dan oplichten op het dashboard, ook als er nog geen mistlampen op zitten. Dit werkt namelijk ook met de mistlampen voor.
Conclusie; gaat het controlelampje niet branden, dan is er niets voorbereid.
Conclusie; gaat het controlelampje niet branden, dan is er niets voorbereid.