Goedendag,
Ik ben sinds kort de gelukkige bezitter van een mooie Gamma Coupe 2500 i.e.,maar heb er na een uurtje onder de kap kijken en inzitten toch wel de nodige vragen over.Daarom ben ik op zoek naar een instructieboekje en zelfs een garage(Haynes?)manual (of een kopie ervan) over deze prachtige Gamma coupe 2500 i.e.
Wie kan/wil mij hieraan helpen?
Vriendelijke groeten , Eric.
Instructieboekje van GAMMA COUPE 2500 I.E. of kopie ervan.
Re: Instructieboekje van GAMMA COUPE 2500 I.E. of kopie ervan.
ik heb nog een orginele instuctie boekje van een lancia gamma in zeer goede staat
ik zelf heb een beta saloon en heb niet veel aan het boekje dan alleen maar verzamelwaarde
je zou deze wel mogen over nemen van mij tegen wat het jou waard is, of ruilen tegen ander lancia materiaal (zolang het maar wel ouder is dan de delta)
ik hoor nog wel iets
ik zelf heb een beta saloon en heb niet veel aan het boekje dan alleen maar verzamelwaarde
je zou deze wel mogen over nemen van mij tegen wat het jou waard is, of ruilen tegen ander lancia materiaal (zolang het maar wel ouder is dan de delta)
ik hoor nog wel iets
Re: Instructieboekje van GAMMA COUPE 2500 I.E. of kopie ervan.
ik heb nog een orginele instuctie boekje van een lancia gamma in zeer goede staat
ik hoor nog wel iets
ik hoor nog wel iets