samenkomst 30/06/07
samenkomst 30/06/07
30 juni 2007 samenkomst Delta Integrale eigenaars! Waar? Circuit Zolder, Wheels cafe.. Kandidaten aanmelden op dieterverboven@yahoo.com. Indien voldoende kandidaten gaat dit door omstreeks 13u! Gezellig babbeltje slaan bij een drankje, en elkaars trots bestuderen 

Re: samenkomst 30/06/07
Lijkt me leuk alleen moet ik even uit drente komen net wat te ver....
Beste Dieter,
Lijkt mij inderdaad zeer leuk... heb zelf een verde york die ik net terug van stal heb gehaald... doe mijn best om hem terug deftig op de baan te krijgen tegen eind van de week... heb nog twee vrienden die ook een evo hebben zal hen deze link forwarden.
Greetz,
David
Lijkt mij inderdaad zeer leuk... heb zelf een verde york die ik net terug van stal heb gehaald... doe mijn best om hem terug deftig op de baan te krijgen tegen eind van de week... heb nog twee vrienden die ook een evo hebben zal hen deze link forwarden.
Greetz,
David
De samenkomst is omwille van te weinig deelnemers uitgesteld...Ik laat zo snel mogelijk een nieuwe datum weten. Verder ben ik ook bezig met een Delta Integrale stand tijdens de classic club race in Zolder in het najaar... Meer info volgt!!!
Prima. kunnen we ook racen daar>? dat zou natuurlijk wel fantastisch zijn!
(Moeten mijn powerflex bussen wel binnen zijn en gemonteerd!)
gr. Yvo
Haarlem
(Moeten mijn powerflex bussen wel binnen zijn en gemonteerd!)
gr. Yvo
Haarlem