Heeft het zin de kat. te verwijderen om meer vermogen te krijgen bij een GTie? Moet er dan ook nog een andere aanpassing gemaakt worden (ECU ?). De zonder kat. heft nl. veel meer vermogen volgens het boekje.
Gr. en bedankt voor evt. reacties
Kat. er af?
Re: Kat. er af?
ja dat heeft zeker zin,een kat pakt zo'n 10 pk vermogen weg en je merkt het ook.
De kat moet er wel weer onder bij de apk!!!
Als je ook nog een spagettie spruitstuk mont dan ben je helemaal op de goede weg,maar kost wel zo'n 600 euro.
De ecu past zich vanzelf aan wel accu pool los halen !!
Bij elkaar kun je zo 20 pk winst halen
De kat moet er wel weer onder bij de apk!!!
Als je ook nog een spagettie spruitstuk mont dan ben je helemaal op de goede weg,maar kost wel zo'n 600 euro.
De ecu past zich vanzelf aan wel accu pool los halen !!
Bij elkaar kun je zo 20 pk winst halen
Bedankt Onno,
Das goed nieuws. Dus ik moet zelf een tussenstuk maken en monteren. Zo´n spagettistuk is mij toch wat te duur aan gezien ik de auto voor 350,00 gekocht heb. Maar ziet er nog echt tof uit.
Das goed nieuws. Dus ik moet zelf een tussenstuk maken en monteren. Zo´n spagettistuk is mij toch wat te duur aan gezien ik de auto voor 350,00 gekocht heb. Maar ziet er nog echt tof uit.
Tja en dan komt je Apk keuring eraan....wat dan afkeur omdat er geen kat meer onder zit........
lijkt me niet zo handig om dit te doen.
Suuces,
Joop
lijkt me niet zo handig om dit te doen.
Suuces,
Joop
dat had ik al beschreven,joop ,maar als dit persoon handig is en de kat met rvs bouten gemonteerd is dan is het een fluitje van een cent.....dus het is maar net wat je wilt
Hoi Onno,
Had ik niet gelezen, heb nl een soort gelijk probleem met 33, trekt nu slecht en als ik kat verwijder
is probleem opgelost, uiteraard tijdelijk want bij apk ben je de klos en dan zal hij toch
gerepareerd moeten zijn.
Gr, Joop
Had ik niet gelezen, heb nl een soort gelijk probleem met 33, trekt nu slecht en als ik kat verwijder
is probleem opgelost, uiteraard tijdelijk want bij apk ben je de klos en dan zal hij toch
gerepareerd moeten zijn.
Gr, Joop