Beste Delta liefhebbers,
Ik heb onlangs een GTie gekocht. Bj is 91. Op het dashboard krijg ik de melding van "SIR" of zoiets dergelijks (rood lampje). Ik denk dat het iets met kat. of injectie te maken heeft. Ook heb ik t idee dat de moter het volle vermogen levert. De uitlaat is wel stuk thv het flexibelstuk, maar niet zover dat dit eigenlijk tot vermogen verlies zou leiden. Of heb ik het mis? Weet u misschien wat deze aanduiding betekend en wat de oorzaak is van het "inhouden"?
Gr. Ralf
Inhouden GTie
Re: Inhouden GTie
Dag Ralf,
Heb je nu geen spijt dat je je auto voor onderdelen aan mij hebt verkocht?
Heb met mijn eigen exemplaar, die ook van '91 is, juist hetzelfde probleem, maar tot nog toe geen oplossing gevonden. Heb al allerlei onderdelen uitgewisseld, zoals de stappenmoter, spuitkop etc. maar lampje blijft reclameren...
Ik ga een dezer eens naar een garage om de computer te laten uitlezen. Mocht ik daar iets zinnigs vinden, dan hou ik je op de hoogte.Ondertussen toch al veel rijplezier ondanks het inhouden.
Groet, Kamiel
Heb je nu geen spijt dat je je auto voor onderdelen aan mij hebt verkocht?

Heb met mijn eigen exemplaar, die ook van '91 is, juist hetzelfde probleem, maar tot nog toe geen oplossing gevonden. Heb al allerlei onderdelen uitgewisseld, zoals de stappenmoter, spuitkop etc. maar lampje blijft reclameren...
Ik ga een dezer eens naar een garage om de computer te laten uitlezen. Mocht ik daar iets zinnigs vinden, dan hou ik je op de hoogte.Ondertussen toch al veel rijplezier ondanks het inhouden.
Groet, Kamiel