Gezocht: Delta 16V Integrale

Discussie en vraagbaak over Delta, Delta Integrale en Prisma
Maartens

Gezocht: Delta 16V Integrale

Unread post by Maartens »

HAllo

Ik ben opzoek naar een lancia delta Hf integrale 16V, het liefst met een technische mankement.
Wat voor technische mankement maakt niet uit alles is te maken ;) Zolang het makement in verhouding staat met de prijs vind ik alles goed.(max 4000 euro)
Het liefste mailen met foto's bellen mag ook

0614550493

mzzlz Maartens
sinaro

Re: Gezocht: Delta 16V Integrale

Unread post by sinaro »

Ik ga de mijne mss wegdoen. Volgende week neem ik de beslissing of ik dit project verder ga zetten. Maar omdat ik ook nog aan mijn volkswagen corrado bezig ben wordt het een twijfelgeval. De auto heeft een rolkooi, andere veren, kuipzetels,... Er is wel carrosserie werk aan. Geen roest, maar een dikke buil in de achterdeur. Motorisch nog in orde. Heeft 2 jaar stil gestaan en rookt dus door vervuilde kleppen. Is binnen in de garage en zo is het bevestigd: hij rijdt nog goed, turbo in orde, maar wegensstilstaan moeten de kleppen gereinigd worden, of er moet mee gereden worden. Door het vervoer ben in op mijn remorque blijven hangen en de uitlaat is gescheurd. De auto heeft iets meer dan 14.000 km op de teller. Vraagprijs €5000 of overeen te komen.

Greetz Sinaro
bastiaan van dijk

Re: Gezocht: Delta 16V Integrale

Unread post by bastiaan van dijk »

ik heb een 8v te koop staan. zie ook advertentie hierboven. wellicht ben je hier in geinteresseerd.

groet, bastiaan
Post Reply

Return to “NL70 Delta, Integrale, Prisma”