Prisma in nieuwstaat te koop

Discussie en vraagbaak over Delta, Delta Integrale en Prisma
Robbert

Prisma in nieuwstaat te koop

Unread post by Robbert »

In verband met inkrimping van mijn stallingsruimte en het bezit van nog twee Italianen bied ik mijn Lancia Prisma te koop. Het is een 1.6 i.e. zonder katalysator (107 pk) uit 1988, kilometerstand is aantoonbaar 71.000. De kleur is donkerrood metallic. Onderhoudsboekjes en het originele afleveringsbewijs zitten erbij.

Ik heb de Prisma in juli vorig jaar gekocht van een medewerker van een Fiat-dealer. Daar was de Prisma ingeruild op een nieuwe Fiat Stilo. De auto is van oorsprong nieuw geleverd door Lancia/Saab dealer Harteveld te Delft.

De Prisma heeft electrisch bedienbare ramen, centrale vergrendeling en originele Becker Europa radio/cassette. Er is nooit in gerookt, alles werkt, er branden geen valse controlelampjes en de auto verbruikt geen olie. Hij heeft altijd binnen gestaan en nergens aan de auto is roest of schade te bekennen.

Enkele weken geleden heeft de Prisma een kleine beurt met nieuwe olie gehad en is hij voorzien van een nieuwe APK, die geldt tot juli 2006. Ik vraag er 1950 euro voor. Voor meer informatie of foto's, mail r.degroot@wxs.nl of bel 0628 621 554.
Post Reply

Return to “NL70 Delta, Integrale, Prisma”