repareren dakrand

Discussie en vraagbaak over Delta, Delta Integrale en Prisma
Bob Rockland

repareren dakrand

Unread post by Bob Rockland »

Hallo Delta-ers

Heeft er iemand een tip om een verroeste dakrand snel te repareren? Ik kan mijn las apparaat wel pakken maar het materiaal is wel erg dun, iemand ervaring met glasvezelplamuur of iets dergelijks?

Ik zoek meer een snelle reparatie zodat ik meer tijd heb voor mijn Fulvia.

:-)

groet
Bob, Delft
ronald

Re: repareren dakrand

Unread post by ronald »

hallo dan moet je martin willems eens proberen emmercompascum lancia en fiat spec
tel 0591 3522 12 groetjes
Bob Mesman

Unread post by Bob Mesman »

Ondertussen kent iedereen MW wel, we hebben het hier over het gemakkelijk zelf repareren van een dakrand, met alle respect....
Bob Mesman

Trouwens Bob, wat heb je voor een Delta? Ik heb zelf namelijk ook een Fulvia en heb pas een Delta 1300 gekocht voor de winter. Is toch een groot verschil, nietwaar?
Bob Rockland

Unread post by Bob Rockland »

Ha Bob (mooie naam),

Ik had eerst een Delta 1300 om de winter door te komen en om subframes van Fulvia's te vervoeren, nu heb ik een Delta 1.6 GTIE of zoiets.

Wederom een prima auto om subframes te vervoeren en om buiten neer te zetten ipv de Fulvia.

Ik vind de delta wel leuk hoor, het is een lancia tenslotte en rijdt prima, alleen pak ik juist op tochtjes van meer dan een uur toch de fulvia, als het niet pekelt dan dus.

Ook naar klanten met de Fulvia. Werkt goed: ben nog geen opdracht misgelopen waar ik met de Fulvia aan kwam.

Beide Delta's die ik heb zijn vermoeiend in het sturen op de snelweg, hoewel uitgelijnd. Vooral rechterarm. Heeft iemand diezelfde ervaring?
Fulvia stuur ik met m'n pink.

groet
Bob, Delft
Bob Mesman

Ik kan niet zeggen dat mijn Delta zwaar stuurt, maar ik denk dat het ook maar net is wat je gewend bent. Ik heb op de Delta hele smalle banden (165 geloof ik) en op de Fulvia zat toen ik hem kocht voor 185, met een houten sportstuurtje van 30 cm ongeveer.... dus misschien stuurt mijn Delta ook wel zwaar, maar ben ik gewoon anders gewend.
E.Scheepmaker

Unread post by E.Scheepmaker »

Hoi Bob

ja dat klopt ik heb 2 1300 en 1 1.6GTie gehad en die willen niet recht uit op de snel weg ookal waren ze goed uitgelijnd ga je ze verlagen word het nog erger heb ook nog 2 integrales de een verlaagd was toen ook niet te besturnen maar nu weer wel ze staan allebei op standaard veren en nu gedragen ze zich normaal en sturen weer zoals het hoort

Groetjes Ephriam
Joop Stevens

repareren dakrand

Unread post by Joop Stevens »

Hoi Bob,

Hoe heb jij het nu opgelost, die dakrand rep. Ik heb mijn GTIE nu uit z'n zomer slaap gehaald en hij starte in een keer. Is die van jou Metallic?
Rijdt hem nu 2 dagen, maar hij is wel schadelijk in gebruik.....
Verder vindt ik hem vrij direkt sturen, wel wat zwaarder maar nier zwaarder als mijn Fulvia.

Groeten,
Joop
Erik Stempels

Mijn Delta 1,6 HF-turbo rijdt PERFECT recht uit!

Unread post by Erik Stempels »

Hallo Ephriam,

Ik heb een rode Lancia Delta 1,6 HF-turbo met 185 banden eronder en ik kan je vertellen dat hij goed rechtui rijdt op de snelweg.
In Maart 2005 ga ik er weer mee rijden, maar ik zit er ook aan te denken om hem te verlagen.
Moet ik nu vrezen???

Groeten,
Erik Stempels
Post Reply

Return to “NL70 Delta, Integrale, Prisma”