koelvloeistof op
koelvloeistof op
hallo allemaal ik heb een delta turbo als ik een poosje rij dan gaat mijn lichtje branden van de koel vloeistof ik heb geen idee waar het blijft iemand een idee alvast bedankt
Re: koelvloeistof op
Hoi ronald,
Zijn alle slangen en vooral alle aansluitingen gecontroleerd op lekkage, blijft de motor wel op
de juiste temperatuur? Zou eventueel inwendige lekkage kunnen zijn, ( cil.kop,pakking, turbo)
Controleer dus eerst alle koelvloeistofslangen, is de thermostaat en de temp.schakelaar in de
radiateur op tijd vervangen? Misschien wordt de motor te warm en gooit ie uit het expansievat, ook
zou bij dit vat de deksel niet meer op de juiste druk open kunnen gaan ivm ouderdom.
Kom je er niet uit, mag je altijd even mailen.
Mvrgr. mouthaan r
Zijn alle slangen en vooral alle aansluitingen gecontroleerd op lekkage, blijft de motor wel op
de juiste temperatuur? Zou eventueel inwendige lekkage kunnen zijn, ( cil.kop,pakking, turbo)
Controleer dus eerst alle koelvloeistofslangen, is de thermostaat en de temp.schakelaar in de
radiateur op tijd vervangen? Misschien wordt de motor te warm en gooit ie uit het expansievat, ook
zou bij dit vat de deksel niet meer op de juiste druk open kunnen gaan ivm ouderdom.
Kom je er niet uit, mag je altijd even mailen.
Mvrgr. mouthaan r
Re: koelvloeistof op
he mouthaan r ik ben er al achter mijn waterpomp is lek he bedankt voor je berichtje