De Delta heeft nooit een JTD motor gekregen (helaas) en heeft het altijd moeten doen met een TD motor. Is het mogelijk om een JTD motor (bijvoorbeeld van een Lybra) in een Delta TD te lepelen? M.a.w. zijn de fixatie punten van de JTD hetzelfde als die van de TD?
Deze vraag is puur theoretisch, maar misschien interessant om uit te voeren.
Groet,
Dik Verduijn
JTD motor in een Delta II
Re: JTD motor in een Delta II
Er schijnt van alles mogelijk te zijn op dit gebied, hoewel ik nog nooit zo'n ombouw tegengekomen ben.
Je moet in ieder geval alle electronica ook vervangen, dus de motorcomputer, en waarschijnijk ook de radiateur(s).
Het lijkt mij nog wel eens wat om een 3.2 v6 in m'n lybra te bouwen, dan heb ik voorlopig niets meer te wensen over. Maar ja, het zal wel een droom blijven...
Je moet in ieder geval alle electronica ook vervangen, dus de motorcomputer, en waarschijnijk ook de radiateur(s).
Het lijkt mij nog wel eens wat om een 3.2 v6 in m'n lybra te bouwen, dan heb ik voorlopig niets meer te wensen over. Maar ja, het zal wel een droom blijven...
Re: JTD motor in een Delta II
De electronica zal niet het probleem zijn, gewoon die van de JTD overplaatsen. Zover ik weet heeft de 1.9 TD geen electronica.
Dik
Dik