Onderdelen gezocht Delta GT i.e. 92

Discussie en vraagbaak over Delta, Delta Integrale en Prisma
Nero Pedro

Onderdelen gezocht Delta GT i.e. 92

Unread post by Nero Pedro »

Hallo,
wegens een overstekend konijn afgelopen weekend heb ik nu mijn bumper kapot en mijn linkermistlamp.
Nu zoek ik dus een tweedehands bumper en mistlamp links. Mag ook een bumper van de HF turbo zijn aangezien ik ook dubbele koplampen wil gaan monteren. Als iemand nog dubbele koplampen heeft hou ik mij aanbevolen. Ook een 1.6 HF Turbo of Thema 2.0 Turbo motorblok/bak/kabelboom/computer zijn welkom mits het een net prijsje heeft :-) Ook zoek ik nog een achterspoiler, kleur niet belangrijk. En zoek ik een verlagingset om de auto wat dichter bij het asfalt te leggen. Heb er nu al een set Apex veren onder (splinternieuw) maar dit brengt de auto nog niet laag genoeg bij de weg. Ik zit te denken aan 40 a 50mm verlaging. Ook zoek ik een Integrale einddemper systeem dus met uitlaten aan beide kanten. Mag ook best wat roestig zijn maar niet verrot e.d. En in de toekomst moet er nog een Recaro interieur gemonteert worden. Je ziet ik heb grote plannen maar dit heeft allemaal geen haast en ik ga het gewoon mooi rustig aanpakken. Als iemand nog een complete kale body heeft van een Integrale 16V hou ik mij ook zéér aanbevolen. Dus wie heeft wat voor me liggen wat me van pas kan komen in mijn grote ombouw project?

Mail me maar of vertel het me hier.
Alvast harstikke bedankt en tips en vragen zijn welkom!

MVG,
Peter
Forzamies

Re: Onderdelen gezocht Delta GT i.e. 92

Unread post by Forzamies »

Ik heb een complete voorkant voor je te koop HF turbo.
Bumper ronde koplampen mistlampen grill enzv en een gratizz veerpootbrug dan.

Ciao michel
van stein

Re: Onderdelen gezocht Delta GT i.e. 92

Unread post by van stein »

beste peter ik heb staan een integrale 16v van 1990 zonder motor, met een alkentara groen recaro interieur, het hele interieur dus twee voorstoelen achterbank hemel deurpanelen mag jij hebben voor 225 euro! Ik heb ook een einddemper voor jou een half jaar oud voor 50 euro! En een bumper met mistlampen en knipperlichten voor 125 euro!! Kijk maar wat interesant is voor je ik wil je graag helpen. Groeten van een mede lancia liefhebber FRED......0630432944.....
Post Reply

Return to “NL70 Delta, Integrale, Prisma”