Meeting 8.32

Discussie en vraagbaak over Thema en Dedra
Robbert

Re: Meeting 8.32

Unread post by Robbert »

Amusante reacties hoor.
Eigenaren van een Thema 8.32 willen elkaar treffen en de bezitters van 'bread and butter' Thema's voelen zich prompt buitengesloten.
De vraag werpt zich op: waar gaat dit over?
Ronald

Unread post by Ronald »

Over het feit dat de Thema een uitstervend ras is en iedere Thema er ééntje is. Tuurlijk is de 8.32 de überThema maar ik weet uit ervaring hoe moeilijk het is om een Thema meeting te organiseren... De eerste, twee jaar geleden, was rustig maar leuk en afgelopen jaar was erg gezellig, hoewel weinig Thema's maar een hoop andere Italianen...

Ik heb ooit een gesprek gevolgd op Italia-a-Houten beurs. We stonden bij de Ritmo TC club en er stond een oudere man naast mij die aan de boy achter de stand stond te vertellen dat hij vroeger verschillende nieuwe Ritmo's had gekocht.. De beste man stond smakelijk te vertellen dat hij een 65 en 75 CL had gekocht, en later (geloof ik) een Nuova 70S. De bink van de stand pleurde bijna achterover en wilde eigenlijk meteen weg lopen... "Ohh, géén TC??"

Mooie liefhebber ben je dan...

Dáár gaat het over. Liefhebberij.
Robbert

Unread post by Robbert »

Zo raar vind ik het niet dat een 8.32 eigenaar geen interesse heeft in een 2.0 8-klepper.
Het zijn namelijk totaal verschillende auto's.
Het gaat inderdaad over liefhebberij, dat snap ik.
Maar iemand met een 8.32 Thema hoeft toch niet ook enthousiast te worden van een instap Thema?
Gun mensen toch hun eigen liefhebberij. Ze staan jullie toch niet in de weg bij het organiseren van een eigen, brede Thema-meeting?
Henk

Unread post by Henk »

Laat maar. Veel plezier.
Rudy

Unread post by Rudy »

tjonge, wat een gedoe om niks, maar het is een fijt dat 8.32 of LX een ander soort publiek trekt dan zeg maar een LS uitvoering.

ik zal zoals gewoonlijk wel weer een hoop comentaar krijgen , maar dat neem ik voor lief.

groerten een LX fan !!
Hans8V

Unread post by Hans8V »

Jongens, Hènig an hè.
Een meeting met liefhebbers van een Thema (wat dan ook) is toch gewoon leuk. Allang mooi dat iemand weer iets wil organiseren. Vooral de techniek spreekt mij aan, en dan is een 8.32 echt wel interessanter dan mijn blokkie.
Maar ondertussen heb ik natuurlijk wel lederen bekleding, el stoelen en inklappende spiegels. LX wannebee dus...

Groetjes,

Hans
Rudy

Unread post by Rudy »

Leuk iedee, ik doe me !
Diederik

Unread post by Diederik »

Leuk idee! Wordt weer eens tijd voor een meeting!

Gr.
D.
Lancista

Unread post by Lancista »

Zullen we zeker hebben, en al helemaal als azijnzeikerds zoals jij niet komen.
Post Reply

Return to “NL60 Thema, Dedra”