Zo'n 4 jaar geleden kocht ik bij Milano mijn laatste Lancia dedra turbo diesel, de 3e op rij. Km stand 140.000.
Vandaag op de snelweg naar Groningen heeft mijn laatste dedra de geest gegeven. Is nog wel te maken met een nieuwe kop. Gezien de huidige km stand van 405.000 !! en een beetje is het niet de moeite meer waard. Bovendien krijg ik volgende maand een leaseauto. Dus wordt de dedra vandaag naar de sloop gebracht.
Gelukkig niet de laatste dedra op de nederlandse wegen, maar het worden er wel minder.
Afscheidt nemen van de dedra doet toch een beetje pijn: geweldige auto, met geweldige rij-eigenschappen. Met de 3 dedra's ben ik meerdere malen naar Turkije gereden, minimaal 1 keer per jaar naar Italië, Noorwegen, Zweden en welke landen al niet meer. Behoudens een koppelingsplaat en een flinke aanrijding in Ankara nooit een krimp gegeven.
Gelukkig heb ik nog 2 mooie Lancia Fulvia's dus hoef ik Lancia niet te missen.
Viva Lancia!
groet,
Henri
dedra overleden
Re: dedra overleden
Gecondoleerd man. (En gefeliciteerd me je leasebak)
Ik rij nu een jaartje een dedra, ben 27 jaar en ik ken geen leeftijdsgenoten die Lancia rijden, laat staan Dedra!. Jammer, want ze weten niet wat ze missen. Gelukkig zorgt de geringe aandacht voor lage aankoop prijzen! (onderdelen vind ik wel duur trouwens)
Mijn vraag aan jouw: Ik ben opzoek naar:,
- Spiegelglas van linker buitenspiegel (ik heb een blauwe dedra)
wellicht kan je die van je auto halen voordat je naar de sloop gaat?
Groeten van een dedra-liefhebber.
Bart
Ik rij nu een jaartje een dedra, ben 27 jaar en ik ken geen leeftijdsgenoten die Lancia rijden, laat staan Dedra!. Jammer, want ze weten niet wat ze missen. Gelukkig zorgt de geringe aandacht voor lage aankoop prijzen! (onderdelen vind ik wel duur trouwens)
Mijn vraag aan jouw: Ik ben opzoek naar:,
- Spiegelglas van linker buitenspiegel (ik heb een blauwe dedra)
wellicht kan je die van je auto halen voordat je naar de sloop gaat?
Groeten van een dedra-liefhebber.
Bart
Re: dedra overleden
Nou dan ben ik een leeftijdsgenood. Maar rijd wel thema !! ( heb wel dedra gereden en tevens ook integrale )